نوکیا ۹٫۳ PureView ارتقاهای بزرگی در بخش نمایشگر خواهد داشت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در حال حاضر، سامسونگ گلکسی اس۲۰ اولترا و وان پلاس ۸ پرو دارای بهترین نمایشگر گوشی هوشمند در بازار هستند. انتظار می‌رود که اپل هم ارتقا بزرگی را برای نمایشگر آیفون ۱۲ پرو معرفی کند.

با وجود همه این‌ها، گوشی پرچمدار ۹٫۳ PureView ممکن است به خاطر تکنولوژی نمایشگر انقلابی‌اش بالاتر از همه هندست‌های فوق قرار بگیرد.

دوربین زیر نمایشگر بیش از هر زمان دیگری محتمل است

در ماه ژانویه یک منبع قابل اعتماد گفت که HMD در حال تست تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر برای پرچمدار نسل بعدی خودش که آن زمان به نام نوکیا ۹٫۲ PureView شناخته می‌شد است. البته به گفته این منبع، HMD مشغول تست سیستم دوربین بیرون‌جهنده به عنوان جایگزین دوربین زیر نمایشگر نیز است.

حدس زده می‌شد که HMD در نهایت دوربین سلفی بیرون‌جهنده را انتخاب کند، اما حالا منابع نزدیک به این شرکت می‌گویند که راهکار دوربین زیر نمایشگر ‘PureDisplay V3’ تقریبا نهایی شده است.

این بدین معنی است که مشتریانی که علاقمند به نوکیا ۹٫۳ PureView هستند می‌توانند انتظار یک طراحی نمایشگر تمام‌صفحه با حاشیه‌های بسیار نازک را داشته باشند؛ چیزی که امسال از هیچ گوشی رده‌بالایی انتظار نمی‌رود.

همچنین برای اطمینان از اینکه نوکیا ۹٫۳ PureView بهترین بهترین‌‌ها خواهد بود، منابع مذکور گفته‌اند که HMD می‌خواهد از نمایشگری با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز روی آن استفاده کند. این گفته با گزارشی که اخیرا به این موضوع اشاره کرده بود همخوانی دارد.

اسنپدراگون ۸۶۵ و اتصال ۵G

انتظار می‌رود نوکیا ۹٫۳ PureView در ماه آگوست یا سپتامبر در کنار نوکیا ۷.۳ معرفی شود. علاوه بر تغییراتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، به نظر می‌رسد که این دستگاه دارای ماژول دوربین پنج‌گانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک سنسور اولتراواید ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

پرچمدار بعدی نوکیا همچنین مجهز به چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود که به معنای پشتیبانی آن از اتصال ۵G است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع