اوپو فایند ایکس۲ لایت با فناوری ۵G معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

یک ماه پیش، فاش شد که گوشی اوپو رنو۳ Youth در خارج از چین با نام متفاوتی معرفی خواهد شد و حالا این شایعات به واقعیت تبدیل شده‌اند. اوپو امروز نسخه بین‌المللی این هندست را با نام فایند ایکس۲ لایت معرفی کرد که مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G و فناوری ۵G است.

اوپو فایند ایکس۲ لایت دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر بوده و یک ناچ قطره‌ای برای دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.0 در بالای خود دارد.

در پشت گوشی هم چهار دوربین وجود دارد که عبارتند از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، یک لنز مونوکرومیک ۲ مگاپیکسلی و یک لنز پرتره ۲ مگاپیکسلی برای بهبود عکس‌های پرتره.

ظرفیت باتری اوپو فایند ایکس۲ لایت، ۴۰۲۵ میلی‌آمپرساعت است و از فناوری شارژ VOOC 4.0 با سرعت شارژ ۳۰ وات بهره می‌برد. در بخش نرم‌افزار نیز این گوشی از اندروید ۱۰ در کنار پوسته ColorOS 7 استفاده می‌کند.

اوپو فایند ایکس۲ لایت دارای ۸ گیکابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه است و در دو رنگ مشکی و سفید معرفی شده است. قیمت دستگاه ۴۹۹ یورو ذکر شده و هنوز برای خرید یا حتی پیش‌سفارش قابل دسترس نیست. اما شما می‌توانید برای دریافت نوتیفیکیشن زمان عرضه آن ثبت‌نام کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع