نوبیا پلی ۵G با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

نوبیا با سری رد مجیک خود در حال جابه‌جا کردن مرزهای گوشی گیمینگ است، اما این شرکت مسیر دیگری را نیز با سری میان‌رده نوبیا پلی خود طی می‌کند. حالا اولین گوشی این سری به نام نوبیا پلی ۵G در چین معرفی شده که از نمایشگر ۶.۶۵ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد و به لطف چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G دارای اتصال ۵G است. این گوشی انرژی خود را از یک باتری غول‌پیکر ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد.

نمایشگر نوبیا پلی ۵G دارای نرخ تاچ سمپلینگ ۲۴۰ هرتز است و یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر دارد. نوبیا پلی ۵G از طراحی بدون بریدگی بهره می‌برد و دارای حاشیه‌های کلاسیک در بالا و پایین خود است. در پشت دستگاه، یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی IMX582 سونی، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ماکرو و عمقی ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین جلو هم یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است. لبه سمت راست گوشی مجهز به دو دکمه شولدر خازنی برای بهبود تجربه گیمینگ است.

در داخل نوبیا پلی ۵G از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G در کنار ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 2.1 استفاده شده است. باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن از شارژ سریع سیمی ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند. نرم‌افزار گوشی هم اندروید ۱۰ با پوسته nubiaUI 8.0 است.

نوبیا پلی ۵G در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید قابل دسترس خواهد بود و پیش‌سفارش‌های آن اکنون در چین آغاز شده است. قیمت مدل پایه ۶/۱۲۸ گیگابایتی، ۲۴۰۰ یوان چین (۳۴۰ دلار)، مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی، ۲۷۰۰ یوان (۳۸۰ دلار) و مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی ۳۰۰۰ یوان (۴۲۵ دلار) تعیین شده است. فروش‌های رسمی گوشی از تاریخ ۵ اردیبهشت (۲۴ آوریل) شروع خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع