راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی با حمایت شرکت های دانش بنیان

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سالیان درازی است که برای داد و ستدها و تهیه مایحتاج اساسی نیاز به بازارها، کسبه، تجار و حضور فیزیکی افراد جامعه کنار هم داریم. کسب و کار و تجارت به صورت زنجیره وار وابسته به هم بوده، به طوری که برای دریافت یک محصول یا خدمت باید روندی طی شود.

امروزه با پیشرفت علم به خصوص ظهور اینترنت و فضای دیجیتال روشی جدید برای داد و ستد ایجاد شده، روشی که در آن حجره ها و پیشخوان های کاسبی را به سرورها و مانیتورهای رنگی جذاب تبدیل شد و توانست با حذف برخی حلقه های زنجیره تجاری و اقتصادی از اتلاف زمان و هزینه اضافی پیشگیری کند. در این بین همیشه نیاز به ایجاد توازنی بود بین شکل جدید زندگی و چرخه اقتصادی. اکنون سوال اینجاست؛ آیا ما با انقلابی جدید در کسب و کار همچون انقلاب صنعتی جهانی مواجه خواهیم بود؟ و آیا کسب و کار دیجیتال توانسته اند این خلا را تاحدودی پر کنند یا نه؟ در این مقاله قصد داریم تا نگاهی به موارد زیر بیندازیم:

  • تاثیرات ویروس کرونا بر کسب و کارهای سنتی
  • کسب و کارهایی که بیشترین آسیب را در دوران کرونا دیدند
  • کسب و کار دیجیتال خودتان را داشته باشید
  • با کمترین دانش فنی، فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد کنید!
  • گسترش دات کام، آماده خدمت رسانی به کسب و کارها

تاثیرات ویروس کرونا بر کسب و کارهای سنتی

کسب و کار سنتیهمانطور که گفتیم کسب و کارها به دو شکل سنتی و مدرن تقسیم بندی شده اند. در نوع سنتی آن عموما مواجه هستیم با بازار، فروشنده، خریدار، گمرک و وارد کننده، تجار و واسطه ها، تولیدکنندگان، پیک ها، باربری ها و بخش های دیگر.در گذشته در شکل کسب و کارهای سنتی معمولا تمام مایحتاج مردم از بازار تامین می شد و تمام فروشندگان محصول خود را در همان بازار به فروش می رساندند و تهیه کالایی که موجود نبود ناممکن به نظر می رسید و این تفکر که شما می توانی از شهر دیگر یا کشور دیگر مشتریانی داشته باشی و سود سرشاری را نصیب کسب و کار خود کنی امری محال تلقی می شد.

البته ناگفته نماند که حوادث مختلف همیشه روی بازارها و به خصوص کسب و کارها تاثیر گذار بوده است. عوامل طبیعی مانند باران، سیل، زلزله، انواع بیماری ها و عوامل انسانی مانند جنگ. از آنجایی که زندگی ما به واسطه پیشرفت های شایان علمی و افزایش تنوع، تولید، عرضه و تقاضا شکل جدیدی به خود گرفته است بین نیازهای مردم و نحوه دریافت رفع آنها به شکل سنتی تضاد ایجاد شد. کسب و کار دیجیتال توانست پلی باشد بین بازار سنتی و زندگی نوین و منجی بسیاری از مشاغل شود. ناگفته نماند برخی از مشاغل سنتی نیز با عدم پیوستن به روش های نوین افول کرده و به انحطاط کشیده شدند.

کسب و کارهایی که بیشترین آسیب و بیشترین رشد را در دوران کرونا تجربه کردند

در اینفوگرافیک زیر می توانید مشاهده کنید که کدام کسب و کارها و چه صنایعی بیشترین آسیب را در دوران شیوع ویروس کرونا دیدند و چه صنایعی هم رشد داشتند.

کسب و کار اینترنتیهمانطور که مشاهده می کنید، «تجارت الکترونیک» رشد خوبی داشته و می توان حدس زد که پس از اپیدمی کرونا، بخش بیشتری از نیازهای مشتریان توسط فروشگاه های اینترنتی برطرف شده است.

با کمترین دانش فنی، فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد کنید!

همانطور که گفتیم شیوع ویروس کرونا باعث اتفاقات خوب و بد زیادی شد و در این بین بسیاری از مدیران را به فکر واداشت تا کسب و کار خود را از حالت سنتی بیرون بیاورند و تغییری در شغل خود ایجاد کنند. نتیجه ای که می توان از این تغییرات شغلی گرفت، این است که دنیا در حال آماده شدن برای جهان بعد از کرونا است و به طور قطع یکی از راه های اساسی رفع مایحتاج هرکسی خرید و فروش اینترنتی خواهد بود.

ساخت سایت و یا یک فروشگاه اینترنتی، پیش نیاز هایی دارد، اما یک شرکت دانش بنیان، با کمک متخصصان ایرانی توانسته است سیستمی ارائه دهد که شما عزیزان به راحتی بتوانید پس از ثبت یک آدرس اینترنتی، مانند (www.example.com)، فروشگاه اینترنتی خود را بدون نیاز به برنامه نویسی ایجاد کنید.  

این سیستم که توسط وبسایت گسترش دات کام ارائه می شود، به شما کمک می کند برای شرایط بعد از کرونا از همیشه آماده تر باشید و فروشگاه اینترنتی خودتان را داشته باشید.

گسترش دات کام، آماده خدمت رسانی به کسب و کارها

باتوجه به تمام مواردی که گفته شد، گسترش دات کام، با کمک شرکت های دانش بنیان معتبر داخلی، سرویس های زیر را با قیمتی مناسب عرضه می کند:

سرویس

مزایا

فروشگاه ساز اینترنتی

·        5000 مگابایت فضا جهت بارگزاری تصاویر – فیلم و محصولات

·        پنل مدیریت آسان

·        ماژول درگاه پرداخت

·        اپلیکیشن موبایل

چاپ خانه آنلاین

·        دریافت آنلاین سفارشات

·        طراحی آنلاین

·        اپلیکیشن موبایل

·        مالی و صندوق

سیستم مدیریت پروژه

·        برنامه ریزی و مدیریت کار ها از راه دور

·        ایجاد هماهنگی بین اعضای تیم

·        گزارشات مدیریتی

·        ارجاع کار ها به صورت الکترونیکی

ثبت آدرس اینترنتی

·        تحویل فوری

·        امکان ثبت بیش از 500 پسوند دامنه

·        دامنه دات آی آر فقط 6 هزار تومان

·        ثبت دامنه با تخفیف

 

جهت اطلاع از سرویس های گسترش دات کام، و پکیج های ویژه حمایتی از کسب و کارهای سنتی آن، می توانید به وب سایت گسترش با آدرس : (www.gostaresh.com) مراجعه کنید و پکیج مناسب با کسب و کارتان را سفارش دهید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع