تاریخ معرفی ال جی ولوت / LG Velvet اعلام شد؛ گوشی جدید الجی چه زمانی معرفی می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ولوت (LG Velvet) گوشی جدید ال‌جی است که طی چند هفته‌ی اخیر به‌دفعات شاهد انتشار اخبار درمورد آن بوده‌ایم. براساس اعلام رسمی،‌ این گوشی موردانتظار قرار است به‌صورت کامل در روز ۷ مه ۲۰۲۰ (۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹) رونمایی شود. ال‌جی این خبر را ساعاتی پیش با انتشار ویدئوی تبلیغاتی جدیدی روی کانال خود در یوتیوب اعلام کرد. در ویدئوی کوتاه موردبحث که در کانال کره‌ای ال‌جی منتشر شده است، شاهد قطرات آب هستیم تا بدین طریق مجموعه‌دوربین پنل پشتی گوشی در ذهن‌مان تداعی شود. 

ال‌جی پیش‌تر از طریق چند بیانیه‌ی مطبوعاتی و البته تیزری رسمی، بسیاری از مشخصات گوشی ولوت را منتشر کرده است. براساس اطلاعات رسمی، ال‌جی ولوت از نوعی زبان طراحی جدید موسوم‌به 3D Arc بهره می‌گیرد؛ در این زبان طراحی، پنل پشتی و جلویی شیشه‌ای دستگاه به‌شکلی متقارن خمیده شده‌اند. بدین ترتیب ال‌جی ولوت هم به‌خوبی در دست جای می‌گیرد و هم ظاهری مدرن و جذاب دارد. در بخش بالایی پنل جلویی شاهد حفره‌ای کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی خواهیم بود.

افزون بر این موارد، ال‌جی ولوت در پنل پشتی میزبان مجموعه‌دوربین سه‌گانه با فرمی منحصربه‌فرد خواهد بود که کره‌ای‌ها از آن با نام «دوربین به‌شکل قطره‌ی باران» یاد می‌کنند. در این مجموعه، دوربین بزرگ‌تر در بخش بالا جای گرفته است و هرچه به سمت پایین حرکت کنید، اندازه‌ی دوربین‌ها کوچک‌تر می‌شود تا در ذهن کاربر، قطره‌های بارانِ در حال سقوط تداعی شوند.

نکته‌ی جالب دیگر این است که دو دوربین ال‌جی ولو‌ت به‌همراه فلاش LED در زیر پنل پشتی شیشه‌ای جای گرفته‌اند و تنها دوربین اصلی اندکی برآمدگی دارد. در کنار این موارد ال‌جی از حضور تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ با مودم داخلی 5G در گوشی ولوت خبر داده است. ال‌جی ولوت همچنین مجهز به جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود. به‌علاوه احتمالا ال‌جی قصد دارد گوشی موردبحث را در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و ترکیب نارنجی و صورتی در دسترس قرار دهد.

در ادامه بخوانید:

نکته‌ی پراهمیت درمورد ال‌جی ولوت که هنوز برای‌مان نامشخص است، به قیمت آن مربوط می‌شود. درضمن هنوز مطمئن نیستیم که ال‌جی بخواهد آن را در خارج از بازار کره نیز عرضه کند. در هر صورت همه‌چیز درمورد ال‌جی ولوت در تاریخ ۱۸ اردیبهشت امسال ساعت ۵:۳۰ بامداد به‌وقت تهران مشخص خواهد شد. 

دیدگاه شما کاربران تک تایمز در این رابطه چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع