آیفون SE 2020 در ۴۰ کشور به فروش می‌رسد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

چندی پیش شرکت اپل از جدیدترین دستاورد خود به نام آیفون SE 2020 رونمایی کرد که درواقع نسخه‌ای مقرون به‌صرفه از سری گوشی‌های هوشمند آیفون محسوب می‌شود. مشخصات سخت‌افزاری، طراحی ظاهری جذاب و قیمت اقتصادی آیفون SE 2020 بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به محصولات اپل را به وجد آورده است و بسیاری بی‌صبرانه منتظر عرضه این محصول به بازار هستند.

حال مقامات شرکت اپل اعلام کردند که آیفون SE 2020 قرار است به ۴۰ بازار در دنیا عرضه شود که شامل ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، کانادا، تایوان و موارد دیگر می‌شود.

متاسفانه اعلام نشده است چه تعداد آيفون SE 2020‌ به بازار عرضه می‌شود؛ اما با گسترش بیماری کرونا و تاثیر منفی آن روی تولید گجت‌های قابل حمل، انتظار می‌رود که تعداد محدودی از محصول اقتصادی اپل به ویترین فروشگاه‌ها راه یابد.

با این حال، افرادی که در ۲۹ فروردین موفق به پیشخرید آیفون SE 2020 شده‌اند از ۱۲ الی ۱۶ اردیبهشت به گوشی هوشمند جدیدشان دست خواهند یافت و برخی دیگر نیز با توجه به بازار مدنظرشان از ۱۷ اردیبهشت به بعد به محصول جدید اپل دست می‌یابند.

در ادامه بخوانید:

انتظار می‌رود پس از ۱۶ اردیبهشت شاهد عرضه آیفون SE 2020 برای بازارهای دیگر دنیا باشیم. آیفون SE 2020 جدیدترین محصول اپل شناخته می‌شود که مجهز به تراشه A13 اپل شده است. برای علاقه‌مندان به این محصول سه گزینه حافظه‌ذخیره‌سازی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده که هر سه مدل مجهز به ۳ گیگابایت حافظه رم شده‌اند.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری آیفون SE 2020 می‌توان به نمایشگری ۴/۷ اینچی اشاره کرد که پنلی از نوع IPS LCD و رزولوشن ۱،۳۳۴ در ۷۵۰ پیکسل دارد. مدل پایه آيفون SE 2020 از قیمت پایه ۳۹۹ دلار شروع شده و با توجه به نوع حافظه درخواستی کاربر تا قیمت ۵۴۹ دلار نیز برای حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی می‌رسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع