حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آموزش غیرفعال کردن هشدارهای یوتیوب در آیفون و اندروید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اگر شما هم از طرفداران شبکه اجتماعی یوتیوب هستید، حتماً کانال‌های زیادی را در آن دنبال می‌کنید. اما یکی از مشکلاتی که بسیاری از ما با آن سر و کار داریم هشدارهای وقت و بی‌وقت یوتیوب در مورد آپلود ویدیوی جدید در یکی از این کانال‌ها است. در این مطلب به نحوه غیرفعال کردن هشدارهای یوتیوب در اندروید و iOS می‌پردازیم.

غیرفعال کردن هشدارهای یوتیوب در آیفون و آی پد

اگرچه امکان غیرفعال کردن هشدارهای یوتیوب روی گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی پد وجود دارد اما در اپلیکیشن یوتیوب که روی این دستگاه‌ها نصب می‌شود می‌توانید هشدار را برای برخی از کانال‌های یوتیوب فعال و برای برخی دیگر غیرفعال کنید.

برای این کار ابتدا اپلیکیشن یوتیوب را باز کنید. سپس روی آیکون حساب کاربری خود که در گوشه سمت راست منوهای یوتیوب است تک تایمز کنید.

هشدارهای یوتیوبدر منوی باز شده روی گزینه setting  تک تایمز کنید.

هشدارهای یوتیوبدر منوی تنظیمات یا setting روی گزینه Notification یا هشدار تک تایمز کنید. فهرست کانال‌هایی که روی یوتیوب دنبال می‌کنید برای شما نمایش داده می‌شود. در این فهرست هشدار هر کانالی را که می‌خواهید می‌توانید فعال یا غیرفعال کنید. برای این کار کافی است دکمه لغزنده کنار کانال را به حالت آبی در بیاورید.

youtube notificationsاگر بخواهید هشدارها فقط یک بار در روز برای شما نمایش داده شود می‌توانید به پایین پنجره باز شده بروید و روی گزینه Schedulef Digest  تک تایمز کنید و در آن دکمه لغزنده را به حالت آبی در بیاورید.

هشدارهای یوتیوببه محض اعمال تغییرات، پیش‌فرض اپلیکیشن به تنظیمات شما تغییر می‌کند . برای بازگشت به صفحه اصلی اپلیکیشن یوتیوب روی فلش بازگشت تک تایمز کنید.

غیرفعال کردن هشدارهای یوتیوب در اندروید

هشدارهای یوتیوب را هم می‌توانید مستقیماً در بخش هشدارها در اندروید و یا روی اپلیکیشن یوتیوب غیرفعال کنید. برای غیرفعال کردن مستقیم هشدارها در اندروید در قسمت تنظیمات روی هشدارها تک تایمز کنید و هشدار یوتیوب را غیرفعال کنید.

اما اگر می‌خواهید این کار را از طریق اپلیکیشن یوتیوب انجام دهید باید مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا وارد اپلیکیشن یوتیوب بشوید و روی آیکون حساب کاربری در گوشه سمت راست منوهای یوتیوب تک تایمز کنید.

youtube notificationsدر منوی باز شده روی گزینه تنظیمات یا setting تک تایمز کنید.

هشدارهای یوتیوبدر پنجره باز شده روی گزینه هشدارها یا notification تک تایمز کنید. فهرستی از کانال‌هایی که در شبکه اجتماعی یوتیوب دنبال می‌کنید برای شما نمایش داده می‌شود. برای غیرفعال کردن هشدارهای هر کانال دکمه لغزنده را به حالت خاکستری در بیاورید.

خوشبختانه در اپلیکیشن یوتیوب روی سیستم‌عامل اندورید قابلیت زمان بندی هشدارها مانند آیفون و آی پد وجود دارد. برای زمان‌بندی هشدارها دکمه لغزنده در کنار گزینه Scheduled digest را به حالت آبی در بیاورید.

youtube notificationsمی‌توانید هشدارهای دیگری را نیز غیرفعال کنید. مثل هشدار برای ویدیوهای پیشنهادی یا هشدار در مورد فعالیت‌های شما در یوتیوب. برای این کار کافی است دکمه لغزنده در کنار هر گزینه را به حالت خاکستری تغییر دهید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع