ویدئو تبلیغاتی آنر ۳۰ پرو پلاس قابلیت‌های فیلم‌برداری این محصول را آشکار می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هنگام معرفی آنر ۳۰ پرو پلاس (+Honor 30 Pro)، توجهات بسیاری به‌سمت این گوشی هوشمند جلب شد. درکنار تراشه‌ی مجهز به مودم 5G، پیکربندی دوربین در پنل پشتی این گوشی آنر بسیار جالب است. پرچم‌دار جدید آنر برای تصویربرداری از حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX700 سونی استفاده می‌کند که ابعاد 1/1.28 اینچ و فیلتر نوع RYYB دارد. همچنین، لنز پریسکوپ با بزرگ‌نمایی پنج‌برابری در پنل پشتی این دستگاه قرار دارد.

یکی از اولین ویدئوهای تبلیغاتی آنر ۳۰ پرو پلاس، فیلم‌های زیبایی به‌تصویر کشیده است که کاربران و تیم‌های حرفه‌ای فیلم‌برداری آن‌ها، با استفاده از این محصول می‌توانند ثبت کنند. ویدئو تبلیغاتی آنر 30 پرو پلاس عکس‌های هوایی بسیاری دارد و در قسمتی از این ویدئو، گوشی هوشمند یادشده هنگام فیلم‌برداری داخل آب فرومی‌رود. ذکر این نکته لازم است که پرچم‌دار جدید چینی‌ها، تنها پنج دقیقه دربرابر اسپری آب ایمن است و استاندارد ضدآب IP54 دارد.

در ادامه بخوانید:

علاوه‌براین، آنر ۳۰ پرو پلاس از توانایی فیلم‌برداری متناوب در حالت سینمایی با رزولوشن 4K‌ و قابلیت HDR‌  و تثبیت‌کننده‌ی ویدئو پنج‌محوره و حالت اختصاصی شب بهره می‌برد. همچنین، استفاده از سخت‌افزارهای دیگری همچون گیمبال‌ها و انواع پایه‌های کشویی و پهپادها با محصول جدید آنر امکان‌پذیر است.

آنر ۳۰ پرو پلاس در آزمایش‌های دوربین وب‌سایت DxOMark، پس از گوشی هواوی پی 40 پرو رتبه‌ی دوم را کسب کرده است. توجه کنید حسگر اصلی دوربین نسخه‌ی معمولی آنر ۳۰ پرو، از نوع IMX600 سونی با اندازه‌ی 1/1.7 اینچ و رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل، کوچک‌تر از حسگر نسخه‌ی پلاس است. دوربین‌های دیگر تعبیه‌شده در پنل پشتی شامل پریسکوپ و حسگر فوق‌عریض و حسگر تشخیص عمق در هر دو گوشی مشابه است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع