فراری 812 Softkit محصول جدید منصوری

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت تیونینگ منصوری را همگان به‌دلیل پروژه‌های تیونینگ هیجان‌انگیزش می‌شناسند. این شرکت حالا جدیدترین پروژه‌ی خود را معرفی کرده است که روی خودرو فراری ۸۱۲ سوپرفست اجرا شده است. 

منصوری تعدادی قطعات افزودنی را برای این سوپراسپرت ایتالیایی معرفی کرده است که از این نظر، مقداری متفاوت با کیت‌هایی است که این تیونر معمولا برای خودروها رونمایی می‌کند. منصوری نام این محصول جدید را 812 Softkit گذاشته است. این بسته شامل چندین قطعه فیبرکربنی می‌شود که نصب آن‌ها روی فراری ۸۱۲ سوپرفست ظاهری اسپرت‌تر برای این خودرو ایجاد می‌کند. 

Ferrari 812 Superfast

در قسمت جلو این خودرو، می‌توان به لیپ اسپویلر جدید فیبرکربنی از نوع دو تکه و اسپیلیتر جلو جدید اشاره کرد که به جلوپنجره ختم می‌شود. منصوری ورودی‌های هوای جدیدی نیز در دو سمت سپر جلو ایجاد کرده است که درست در پشت فلاپ‌های آیرودینامیکی قرار دارد.

Ferrari 812 Superfast

در بخش عقبی محصول منصوری نیز، می‌توان قطعات اضافه‌شده به سپر را مشاهده کرد که از دو بخش در حاشیه‌ی خروجی‌های اگزوز دوبل این خودرو تشکیل شده‌اند. در بین این دو قسمت، دیفیوزر عقب قرار دارد که به سیاق خودروهای فرمولا وان در وسط آن چراغ ترمز LED به‌صورت یکپارچه نصب شده است. 

Ferrari 812 Superfast

تمامی قطعات ساخته‌شده‌ی منصوری از جنس فیبرکربن و به رنگ مشکی براق است؛ ولی بسته به سفارش مشتری، امکان ساخت آن‌ها با رنگ مات نیز وجود دارد. سایر تغییراتی که در تصاویر فراری منصوری می‌توان تشخیص داد، رینگ‌های مشکی‌رنگ و چراغ‌های عقب تیره‌رنگ و جایگزینی لوگو منصوری با اسب فراری است. 

Ferrari 812 Superfast

منصوری به تغییرات در بخش فنی فراری ۸۱۲ سوپرفست اشاره‌ای نکرده است. این خودرو در حالت استاندارد از پیشرانه ۶/۵ لیتری تنفس‌طبیعی V12 استفاده می‌کند که ۷۸۹ اسب‌بخار قدرت در ۸،۵۰۰ دور‌بر‌دقیقه و ۷۱۸ نیوتن‌متر گشتاور در ۷،۰۰۰ دوربر‌دقیقه تولید می‌کند. نیروی موتور در فراری سوپرفست با استفاده از گیربکس هفت دنده‌ی دوبل کلاچ به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند و می‌تواند این سوپراسپرت را در ۲/۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر‌بر‌ساعت برساند. ناگفته نماند حداکثر سرعت فراری ۸۱۲ سوپرفست نیز ۳۴۰ کیلومتربر‌ساعت است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع