رد پیشنهاد آمازون برای از سرگیری فروش کالای غیرضروری در فرانسه

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – با حکم دادگاهی در فرانسه، آمازون ابتدا باید دستورات مربوط به اقدامات اساسی برای محافظت از کارگران خود در برابر کرونا را انجام داده و فعلا حق فروش کالای غیرضروری ندارد.

این موضوع چالش بزرگی برای آمازون بود که اکنون به نظر می‌رسد غول تجارت الکترونیکی جهان خواستار تجدید نظر در آن حکم شده است.

به گزارش نیویورک تایمز، دادگاه تجدید نظر ورسای، حکم دادگاه قبلی در خصوص محدود کردن آمازون به فروش و تحویل کالاهای بهداشتی، غذایی، غذای حیوانات اهلی و الکترونیکی را تا زمانی که ارزیابی خطر مراکز خود را با اتحادیه‌های کشور فرانسه انجام ندهد، ادامه خواهد داشت. برای هر نوع تحویل کالا مطابق با الزامات دادگاه، این شرکت باید 100هزار یورو یا حدود 108هزار دلار بپردازد.

فروش کالاهای غیرضروریدادگاه ورسای همچنین از کشفیات دادگاه قبلی حمایت کرده و اعلام کرد که آمازون نتوانسته است شرایط بهداشتی کافی را در بعضی مراکز و اتاق‌های خود تأمین کند.

این دادگاه تأیید کرد که آمازون باید در هنگام سازماندهی مجدد برنامه‌های کاری و تیم‌های خود ، باید آمادگی شرایط ذهنی کارگران را نیز در نظر می گیرد.

آمازون در حال حاضر اقدامات بسیاری را برای محافظت از سلامت و ایمنی کارکنان خود انجام داده است. با این حال، آن‌ها این موارد را با نمایندگان کارمندان و اتحادیه های کارگری در میان نمی‌گذارد؛ در صورتی که این کار یک اقدام ضروری برای تجارت در فرانسه است. اکانت توییتری آمازون در فرانسه نسبت به رد این درخواست نوشت که با تصمیم دادگاه “گیج” شده است.

از طرفی نیز باید دید این تعطیلی و عدم اجازه فروش کالای غیرضروری چه پیامدهایی برای اقتصاد فرانسه و شرایط زندگی کارمندان خواهد داشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع