با اینترنت پیشگامان آنلاین و رایگان آموزش ببین

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در شرایط حاضر که در سراسر کشور درگیر مبارزه با ویروس کووید 19 هستیم، قطعا ماندن در منزل و استفاده از آموزش‌های مجازی در شکست هرچه سریع‌تر این ویروس بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

با راه اندازی سامانه شاد، دانشگاه‌ها و مدارس نیز آموزش های خود را از حالت حضوری به مجازی تغییر داده‌اند که این مسئله باتوجه به زمان‌های طولانی کلاس‌ها و زیاد بودن سرفصل‌های درسی نیاز به یک اینترنت پرسرعت خانگی بدون قطعی و همچنین حجم بالا دارد؛ به بیانی دیگر شما نیاز به یک سرویس پرسرعت و ترافیک تقریبا نامحدود دارید.

شرکت پیشگامان در راستای مسئولیت اجتماعی خود در کمک به حل بحران حال حاضر کشور و با درنظرگرفتن اهمیت بحث آموزش و نیاز دانش آموزان و دانشجویان عزیز که قطعا سرمایه‌های اصلی کشورمان هستند، با ارائه یک سرویس با حجم ۱۵۰۰ گیگ بین‌الملل ( معادل ۴۵۰۰ گیگ داخلی ) برای مدت زمان سه ماه و با مبلغ فقط ۹۰ هزارتومان ( ماهانه ۳۰ هزار تومان ) به شما در تهیه یک اینترنت با حداکثر سرعت، بالاترین ترافیک و گذراندن هرچه راحت‌تر این روزها کمک خواهد کرد.

پیشگامان

بعد از خرید این سرویس شما نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه بیشتر نخواهید داشت چرا که دارای نصب و راه اندازی کاملا رایگان است.

شرکت پیشگامان آماده ارائه اینترنت در سراسر کشور به مشترکین گرامی است. شما می‌توانید به آسانی با کلیک روی اینترنت دانشجویان و دانش‌آموزان اقدام به خرید آنلاین این سرویس کنید.

در صورت هرگونه سؤال و ابهامی با شماره‌های سراسری 1577 یا 02191090000 تماس حاصل فرمایید؛ همکاران ما از هیچ کمکی جهت آسایش هرچه بیشتر شما دریغ نخواهند کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع