ویدئو تبلیغاتی جدید اپل درباره آیپد پرو 2020 و صفحه ‌کلید Magic Keyboard

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپل ویدئویی تبلیغاتی با نام Float را در یوتیوب به‌اشتراک گذاشت که برخی ویژگی‌های آیپد پرو ۲۰۲۰ و صفحه‌کلید Magic Keyboard را به‌تصویر می‌کشد. ویدئو یادشده مرغ مگس‌خوار رنگارنگی را نشان می‌دهد که در حال پرواز اطراف نمایشگرِ به همان میزان رنگارنگِ آیپد پرو و صفحه‌کلید Magic Keyboard متصل به این محصول است.

معلق‌بودن و تحرک مرغ مگس‌خوار در هوا اشاره‌ای به قابلیت مشابه Magic Keyboard است که آیپد پرو را روی صفحه‌کلید معلق نگه می‌دارد و برای ثابت‌ماندن در زوایای دید ‌تنطیم‌پذیر از اتصال مغناطیسی استفاده می‌کند. اپل درباره‌ی این ویدئو نوشته است:

معرفی آیپد پرو جدید. این [محصول] سریع‌تر از بیشتر لپ‌تاپ‌هااست و پیشرفته‌ترین نمایشگر دستگاه‌های حمل‌شدنی تا این ‌لحظه را دارد. با دوربین‌های عریض و فوق‌عریض و اسکن LiDAR سطح جدیدی از واقعیت افزوده را ایجاد می‌کند. آیپد پرو جدید روی صفحه‌کلید Magic Keyboard معلق می‌ماند که نور پس‌زمینه و ترک‌پد دارد.

در ادامه بخوانید:

ویدئو جدید سیستم لنز‌های دوگانه و اسکنر لیدار روی آیپد پرو را نیز برجسته و از برچسب «کامپیوتر بعدی شما» برای این محصول استفاده می‌کند. اپل، اولین مدل‌های ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی آیپد پرو ۲۰۲۰ را ماه مارس و هم‌زمان با صفحه‌کلید Magic Keyboard رونمایی کرد. صفحه‌کلید جدید اپل قرار بود ماه مه روانه‌ی بازار شود؛ ولی اپل هفته‌ی گذشته، فروش محصول مذکور را زودتر از موعد آغاز کرد و این‌ دستگاه در هفته‌ی جاری به‌دست مشتریان خواهد رسید.

قیمت پایه‌ی آیپد پرو ۷۹۹ دلار و قیمت صفحه‌کلید Magic Keyboard تقریبا ۲۹۹ دلار است و کاربران می‌توانند هر دو محصول را ازطریق وب‌سایت اپل سفارش دهند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع