موبایل فیکس ارائه دهنده خدمات تعمیرات موبایل

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شاید اختراع موبایل پس از برق یکی از بهترین اختراعات بشر باشد که به‌وسیله آن می­‌توانیم به­‌راحتی و در همه‌جا با دیگران ارتباط برقرار کنیم. تکنولوژی طراحی و خدمات موبایل نیز روزبه‌روز در حال پیشرفت و توسعه است و احتمالاً طی چند سال آینده جای بسیاری از وسایل شخصی ما را می‌­گیرد. پس نگه‌داری از وسیله­‌ای که تا این حد در زندگی ما تأثیرگذار است، بسیار حائز اهمیت است. ممکن است حین کار با موبایل، از دستتان بیفتد، یا جایی خیس شود یا در اثر استفاده مداوم بخشی از اجزای آن آسیب ببینند. در این حالت باید چه کنیم؟

تعمیر موبایل هم مانند سایر وسایل الکترونیکی نیازمند تجربه و مهارت است، قطعاً شما نمی­‌توانید برای تعمیر، موبایلتان را که حاوی اطلاعات بسیار مهم و بسیار گران­قیمت هست به یک فرد ناآشنا و کم‌تجربه بسپارید. به همین دلیل یافتن افرادی که اطلاعاتی به‌روز داشته و توانایی تعمیر انواع موبایل­ را داشته باشند، بسیار مهم است. شرکت موبایل فیکس یکی از مراکز تعمیر موبایل در تهران است که تکنسین­‌های ماهر آن توانایی تعمیر گوشی‌های انواع برندها رادارند و حتی نمایندگی اپل نیز هستند.

یک مرکز تعمیرات موبایل چه ویژگی‌­هایی باید داشته باشد؟

۱. تکنسین­‌های ماهر

ازآنجاکه امروزه برندهای مختلفی در زمینه تولید گوشی‌های تلفن همراه فعالیت می­‌کنند، تکنسین­‌های تعمیر موبایل نیز باید به همان اندازه برای تعمیر این گوشی‌­ها آموزش ببینند. تقریبا هر چند روز یک­بار یک گوشی تلفن همراه جدید طراحی و ساخته می‌شود، علاوه بر این نرم­‌افزارهای تلفن­‌های همراه نیز دائماً در حال به‌روزرسانی و تغییر هستند. پس اگر مرکزی خدمات مربوط به تعمیر تلفن همراه را ارائه می‌­دهد، باید کاملا با این تغییر و تحولات آشنا باشد. برخی مراکز تعمیر تلفن همراه، با برگزاری دوره‌­های آموزشی برای تعمیر تلفن همراه، همواره کارشناسان خود را به‌­روز نگاه می‌­دارند. پس ما بدون هیچ دغدغه‌­ای می­‌توانیم تعمیر تلفن خود را به این مراکز بسپاریم.

۲. استفاده از قطعات اصلی

نکته بعدی در تعمیر تلفن همراه، استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت است. گسترش تکنولوژی در دنیای امروز از جهتی نیز آسیب‌رسان است؛ زیرا محصولات تقلبی که شباهت بسیاری با نمونه اصلی دارند در بازار بسیار فراوان است و استفاده از این وسیله ممکن است آسیب جدی­ای به موبایل شما وارد کند. از طرفی هزینه تعمیر آن را نیز به­‌شدت افزایش دهد.

موبایل فیکس

LCD:

یکی از وسایل که درگوشی‌های موبایل به‌شدت در معرض آسیب است، LCD آن است. LCD موبایل ممکن است در اثر ضربه یا افتادن به‌شدت آسیب ببیند و در این حالت کار با تلفن همراهتان غیرممکن است. استفاده از ال ­سی ‌دی ‌های اصل باعث می‌شود کیفیت صفحه‌نمایش شما پس از تعمیر تغییر نکند. یکی از برندهایی که پیدا کردن وسایل آن بسیار مشکل است، برند اپل است. ال­ سی دی آیفون انواع مختلفی دارد که براساس مدل­‌های مختلف گوشی‌های اپل طراحی‌شده است. LCD اصل آیفون  تصویری باکیفیت و قدرت تاچ فوق‌­العاده­ای دارد. LCD اصل آیفون را بهتر است از مراکزی که نمایندگی اپل هستند، تهیه کنید.

باتری:

قطعه دیگری از موبایل که به‌مرورزمان خراب می‌شود، باتری آن است. باتری موبایل جزو قطعاتی است که باگذشت زمان و شارژ شدن فراوان عمر آن تمام می‌شود. البته استفاده صحیح از باتری تلفن همراه و نحوه درست شارژ کردن آن اغلب سبب افزایش عمر آن می‌شود. درواقع باتری جزو اقلام مصرفی محسوب می‌شود و بهتر است بعد از مدتی تعویض شود. تهیه باتری‌­های اصلی کار راحتی نیست. بخصوص تهیه باتری اصل آیفون بسیار مشکل است. برند آیفون، یک برند آمریکایی در زمینه تولید انواع گوشی‌های هوشمند است. باتری‌­های گوشی موبایل آیفون بسیار باکیفیت و گران­قیمت هستند. همچنین اغلب مدل­‌های آن دارای باتری­‌های داخلی هستند که تعویض آن نیازمند دانش و مهارت است. به همین دلیل برای تهیه و تعویض باتری اصل آیفون باید به نمایندگی اپل مراجعه کنید. البته بعضی از نمایندگی­‌های تعمیر تلفن همراه، نمایندگی برند اپل هستند و باتری اصل آیفون را در دسترس شما قرار می­‌دهند. به همین دلیل برای تعمیر تلفن همراه خود بهتر است به این مراکز مراجعه کنید.

۳. در دسترس بودن

امروزه تعداد محدودی از مراکز تعمیر موبایل وجود دارد که امکان ارسال تکنسین به محل موردنظر شما را دارند. مهم نیست تلفن همراه شما در منزل، محل کار یا هرجای دیگری خراب‌شده باشد، شما می‌­توانید با یک تماس از خدمات تکنسین‌های ماهر این مراکز استفاده کنید. پس از اتمام کار این تکنسین­‌ها، شما به­‌راحتی می­توانید هزینه آن را در محل پرداخت کنید و نیازی به مراجعه به خود مرکز نیست.

موبایل فیکس

۴. ضمانت خدمات

گاهی پس از تعمیر تلفن همراهتان، بعد از مدت کوتاهی دوباره ایرادات قبلی برمی‌­گردند و مرکز تعمیرکننده ضمانتی را برای خدمات خود ارائه نمی­‌دهد. در این حالت پیدا کردن مراکزی که خدمات خود را تضمین می­‌کنند بسیار مهم است. برخی از مراکز تعمیر تلفن همراه، خدمات خود را تا چندین ماه ضمانت می­‌کنند، پس شما با خیال راحت می­‌توانید تعمیر تلفن همراه خود را به آن‌ها بسپارید.

سخن پایانی

باتوجه به ارزش و کاربرد تلفن همراه در زندگی روزمره ما، همیشه پیدا کردن مرکزی که بتوانیم تعمیر تلفن همراه خود را به آن‌ها بسپاریم، بسیار مهم است. شرکت موبایل فیکس ازجمله مراکز تعمیر موبایل در تهران است که با داشتن تکنسین­‌های ماهر، به­‌راحتی می‌تواند گوشی شما را تعمیر کند. همچنین شما می­‌توانید تمام قطعات اصلی گوشی‌های اپل، مانند ال ­سی­ دی اصل آیفون، باتری اصل آیفون و … را از شرکت موبایل فیکس تهیه کنید. اگر تلفن همراه شما خراب شد نگران نباشید، تکنسین­‌های خبره این مرکز تنها با یک تماس، به‌سرعت به محل موردنظر شما مراجعه می­‌کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع