حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سامسونگ ظاهرا از نمایشگرهای OLED شرکت BOE برای گوشی‌هایش استفاده خواهد کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

دیروز گزارش شد که شرکت چینی BOE در حال توسعه نسخه زیرنمایشگر Touch ID است، ضمن اینکه احتمالا جایگزین سامسونگ برای تولید پنل‌های OLED آیفون‌های ۵G امسال اپل خواهد شد.

حالا به گفته موسسه تحقیقاتی DSCC، سامسونگ هم ممکن است برای تولید پنل‌های گوشی‌های گلکسی A و گلکسی S آینده خود به سراغ BOE برود. سامسونگ ظاهرا در حال مذاکره با BOE است تا نمایشگرهای ۶.۶۷ اینچی یکی از مدل‌های گلکسی اس۲۱ را بسازد. ضمنا شایع شده است که نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED +FHD گلکسی A91 هم توسط BOE ساخته خواهد شد. انتظار می‌رود پنل این گوشی دارای بریدگی Infinity-U برای دوربین سلفی باشد.

در حالیکه اپل به دنبال آن است که وابستگی خود را به سامسونگ که رقیب‌اش نیز است کاهش دهد، هر دو شرکت به خاطر کاهش عرضه جهانی در پی شیوع ویروس کرونا با مشکلات زیادی مواجه هستند.

سامسونگ ظاهرا پیش‌بینی‌های امسال خود را درباره میزان عرضه گوشی‌هایش کاهش داده است. یکی از دلایل آن می‌تواند تقاضای کم برای سری گلکسی اس۲۰ باشد. اگر شرایط شیوع ویروس کرونا بهبود نیابد، کاهش فروش گوشی‌های پرچمدار گران قیمت احتمالا همچنان ادامه خواهد یافت.

شرکت BOE در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد و در سال‌های اخیر تبدیل به بزرگترین سازنده نمایشگر LCD تلویزیون شده و جای ال جی دیسپلی را گرفته است. این شرکت همچنین نمایشگرهای AMOLED گوشی‌های میت ۲۰ پرو و میت X هواوی را می‌سازد. BOE هم اکنون جایگزین ال جی دیسپلی برای تامین پنل‌های OLED گوشی‌های ال جی در سال ۲۰۲۰ شده است. ضمنا همانطور که گفته شد پنل‌ آیفون‌های ۵G اپل را هم تولید خواهد کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع