راهکار شرکت دانش بنیان پلاک برای ضدعفونی استاندارد محیط کار

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

این روزها دغدغه اصلی همه افراد، پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است. به همین منظور همه سیستم‌ها و ادارات برای مبارزه با این ویروس اقدام کرده تا شیوع کرونا را کنترل کنند.

باتوجه به اینکه مدتی است موضوع فاصله­‌گذاری اجتماعی از سوی وزارت بهداشت مطرح شده و به در حال انجام است، اما با شروع کسب‌­وکارها و راه‌­اندازی دوباره مشاغل، تحقق این امر سخت به‌نظر می­‌رسد. البته با وجود اینکه ضدعفونی کردن محیط­‌های کاری توسط ادارات و سازمان­‌ها از سوی وزارت بهداشت اجباری شده، اما هنوز نگرانی­‌هایی در مورد ضدعفونی صحیح و کامل محیط­‌های کاری وجود دارد. به همین دلیل، مدیران ادارات و سازمان­‌ها در این مقطع حساس، وظیفه سنگینی به عهده دارند.

در این مقطع، انجام اقدامات ایمن و کم‌هزینه در زمینه ضدعفونی کردن محیط‌­های کاری توسط متخصصان این امر، می‌تواند به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محل کار و حتی جلوگیری از انتقال آن به خانه کمک کند، حضور متخصصان ضدعفونی در محیط­‌های کاری و منازل موجب کاهش استفاده از مواد ضدعفونی شده و هزینه‌­ها را نیز کاهش می­‌دهد. البته باتوجه به اینکه در مرحله حساسی از شیوع این ویروس قرار داریم، بهتر است عملیات ضدعفونی ادارات و محیط­‌های کسب­‌وکار و همچنین منازل به‌صورت دوره­ای انجام شود.

متخصصان ضدعفونی سامانه «پلاک» با تشخیص نقاط پرخطر ادارات، مغازه‌ها و شرکت‌ها و همچنین ضدعفونی با مواد بدون خطر و بدون هیچ آسیبی ویروس‌ها را از بین می‌برند و فضای ایمنی را برای کارمندان فراهم می‌کنند.

پلاک

نکته بسیار مهم این است که کار متخصصان شرکت پلاک، هیچ خللی در روند کاری اداره‌ها، شرکت‌ها و مغازه‌ها ایجاد نمی‌کنند. مواد استفاده شده توسط پلاک نیاز به شستشو ندارند، و تمام محصولات مورد تأیید وزارت بهداشت و FDA است. باتوجه به بی‌خطر بودن این مواد و استفاده آن‌ها در صنعت مواد غذایی، رستوران‌ها و فست‌فودها هم می‌توانند به‌راحتی محل کار خورد را در اختیار متخصصان پلاک بگذارند تا آن‌ها فضایی پاک را در اختیار مشتریان قرار بدهند.

تمیز کردن و ضد عفونی تجاری و اداری، ضد عفونی و تمیز کردن عمقی منازل، ضد عفونی خودرو، تست اولیه کرونا (تشخیص ملکولی PCR)، تست اولیه تشخیص بیماری های ویروسی که شامل ۴ فاکتور و شاخص خونی است، تست قطعی کرونا و تشخیص سرلوژی و تست آنتی بادی از جمله خدماتی است که سامانه پلاک به شما ارائه می‌دهد. نکته حائز اهمیت این است که در حین کار این متخصصان، هیچ خللی در کار پرسنل و کارمندان ایجاد نمی‌شود.

پلاک

سامانه «پلاک» سعی دارد با ارایه خدماتی مثل نظافت و ضدعفونی محل کار به‌همراه آزمایش‌­های غربالگری منطبق با پروتکل‌­های استاندارد که هم‌سو با دستورالعمل­‌های وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی است، نگرانی هموطنانمان را برطرف کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع