سونی Xperia L4 در اروپا عرضه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سونی Xperia L4 که در ماه فوریه منتشر شده است، بالاخره بعد از دو ماه قابل دسترس خواهد بود. این گوشی هوشمند به قیمت خرده‌فروشی ۱۹۹ یورو فروخته می‌شود. سونی Xperia L4 به رنگ‌های آبی و مشکی عرضه می‌شود.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی ۶٫۲ اینچی از نوع IPS بوده و از رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۸۰ پشتیبانی می‌کند. تراشه آن از نوع MediaTek Helio P22 است که در راس تامین قدرت آن قرار دارد. این گوشی دارای رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با قابلیت ارتقا است.

دوربین سه‌گانه در قاب پشتی طراحی شده است که شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی است. همچنین یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، در ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر قرار دارد. یک باتری ۳۵۸۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز کار تامین نیرو را بر عهده دارد. این گوشی به دلایلی نامعلوم اندروید ۹ pie را اجرا خواهد کرد.

از طرفی، گوشی دیگر این کمپانی ژاپنی که Xperia 10 II نام دارد، در تاریخ پنجم ماه می در تایوان عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی هوشمند نیز تا زمان عرضه شدن مشخص نیست. البته انتظار می‌رود این گوشی در انگلستان در اواسط ماه ژوئن عرضه شود.

این گوشی نیز دارای صفحه نمایش لمسی ۶ اینچی از نوع OLED است که با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ همراه خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۶۶۵، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت ارتقا، دوربین های سه‌گانه (دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و همچنین لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی) و نیز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. البته باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از اندروید ۱۰ را نباید فراموش کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع