مشخصات و قیمت شیائومی می نوت ۱۰ لایت فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی فردا از گوشی می نوت ۱۰ لایت رونمایی خواهد کرد و حالا یک روز مانده به این اتفاق، مشخصات و قیمت‌ آن لو رفته است.

براساس اطلاعات فاش شده، می نوت ۱۰ لایت دارای یک نمایشگر ۶.۴۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +۱۰۸۰p و لبه‌های خمیده خواهد بود. یک ناچ کوچک هم برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن وجود خواهد داشت. این گوشی نیز مثل مدل‌های می نوت ۱۰ مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷۳۰G خواهد بود و ترکیب حافظه‌ای مثل مدل غیر پرو خواهد داشت.

ظاهرا دوربین اصلی گوشی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی GW1 سامسونگ تنزل یافته است. دوربین اولترا هم به ۸ مگاپیکسل تقلیل یافته و دوربین تله‌فوتو هم به‌طور کلی حذف شده است. در کنار این‌ها، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی نیز وجود خواهند داشت.

باتری می نوت ۱۰ لایت تغییری نکرده و دارای ظرفیت ۵۲۶۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۳۰ وات خواهد بود. جک هدفون ۳.۵ میلیمتری هم حفظ شده و وزن هندست، ۲۰۸ گرم خواهد بود.

شیائومی می نوت ۱۰ لایت قرار است فردا به صورت پخش زنده معرفی گردد. قیمت آن ظاهرا ۳۲۰ یورو (۳۴۵ دلار) خواهد بود که حدود ۲۰۰ یورو پایین‌تر از قیمت ۵۵۰ یورویی می نوت ۱۰ است. اگر فکر می‌کنید که سری می نوت گران است باید خاطرنشان کنیم که عرضه جهانی سری ردمی نوت ۹ هم برای فردا برنامه‌ریزی شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع