حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

قرارداد مایکروسافت و کوکاکولا با هدف تامین نرم افزار اداری و خدمات ابری به مدت 5 سال امضا شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مایکروسافت و کوکاکولا قراردادی پنج ساله امضا کردند که به‌نوعی مایکروسافت را به تأمین‌کننده‌ی اصلی نرم‌افزار برای کوکاکولا تبدیل می‌کند. طبق قرارداد، برند مشهور نوشیدنی به‌مدت پنج سال از سرویس ابری مایکروسافت آژور برای فعالیت‌های تجاری خود استفاده می‌کند. به‌علاوه، نرم‌افزار خدمات مشتری Dynamics 365 و بسته‌ی اپلیکیشن‌های Office 365 هم طی همین قرارداد به سرویس‌های اصلی کوکاکولا تبدیل می‌شوند.

کوکاکولا، غول آتلانتایی صنعت نوشیدنی، قبلا از سرویس‌های ابری شرکت‌های دیگر همچون آمازون و سیلزفورس برای کاربردهای اداری و تجاری خود استفاده می‌کرد. با قرارداد جدید، مدیریت و پشتیبانی تمامی کاربری‌های ابری آن‌ها برعهده‌‌ی ردموندی‌ها خواهد بود. دو شرکت، هیچ اطلاعات جزئی از توافق‌های مالی و چگونگی جابه‌جای کوکاکولا از سرویس‌های کنونی به سرویس‌های ابری مایکروسافت منتشر نکردند.

مایکروسافت و کوکاکولا، قرارداد جدید خود را نوعی شراکت استراتژیک می‌نامند. مایکروسافت می‌گوید مدیران مرکز تماس کوکاکولا از این به بعد از هوش مصنوعی موجود در Dynamics 365 بهره خواهند بود. به‌عنوان مثال آن‌ها با بهره‌گیری از قابلیت‌های متعدد هوشمند سرویس مایکروسافت، توانایی اولویت‌دهی بهتر به چالش‌ها و نیازهای مشتری را پیدا خواهند کرد.

در ادامه بخوانید:

کوکاکولا برای مدیریت تیم‌های کوچک خود و ارتباط‌های در مقیاس خرد، از مایکروسافت تیمز بهره خواهد برد. به‌هرحال تعداد زیادی از کارمندان این شرکت آمریکایی نیز اکنون و به‌خاطر شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا در خانه کار می‌کنند. به‌علاوه، کوکاکولا از سرویس Microsoft 365 Live Events برای رویدادهای ارائه در مقیاس بزرگ مانند رویدادهای دوره‌ای دیدار با کارمندان، استفاده خواهد کرد.

قرارداد جدید مایکروسافت با کوکاکولا، مسیر روبه‌رشد غول ردموندی را در دنیای فناوری هموارتر و سریع‌تر می‌کند. البته آن‌ها در ماه‌های گذشته و باوجود بحران اقتصادی در سرتاسر جهان، وضعیت مناسبی را تجربه کرده‌اند. جدیدترین آمارهای مالی ازسوی این شرکت نشان می‌دهد که وضعیت مایکروسافت در درآمدزایی، با رشد همراه بوده است. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که درآمد مایکروسافت برای فصل جاری به ۳۳/۹ میلیارد دلار برسد که نسبت به درآمد ۳۰/۶ میلیارد دلاری فصل مشابه در سال گذشته، رشد خوبی را نشان می‌دهد. به‌علاوه، درآمد به‌ازای هر سهم نیز از ۱/۱۴ دلار در سال گذشته، احتمالا تا ۱/۲۸ دلار در سال جاری افزایش پیدا خواهد کرد.

مایکروسافت علاوه بر کوکاکولا موفق به همکاری با چند سازمان مهم دیگر نیز شده است. جودسون آلتوف، معاون ارشد اجرایی مایکروسافت در بخش Worldwide Commercial Business چند روز پیش اعلام کرد که قراردادهایی با NBA و شرکت خدمات مالی BlackRock هم امضا شده‌اند. به‌هرحال قراردادهای اخیر نشان می‌دهد که ردموندی‌ها علاوه بر کاربران عادی، مشتریان تجاری را نیز با دقت بالایی هدف قرار داده‌اند تا نفوذ خود را در بازارهای ابری و همچنین نرم‌افزارها و خدمات اداری، افزایش دهند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع