مشخصات سامسونگ گلکسی M01، میزو ۱۷ و میزو ۱۷ پرو فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مشخصات سامسونگ گلکسی M01، میزو ۱۷ و میزو ۱۷ پرو با قرار گرفتن در گوگل پلی کنسول فاش شده و حالا با امکانات این سه موبایل آشنا می‌شویم.
گوشی گلکسی M01 سامسونگ، ماه گذشته توسط اتحادیه وای فای تاییدیه گرفت و حالا این محصول با قرار گرفتن بر روی وب سایت کنسول گوگل پلی یک گام دیگر به عرضه نزدیک شده است.


سامسونگ گلکسی M01 قرار است یک نمایشگر با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل داشته باشد. سه گیگابایت حافظه رم، پردازنده اسنپدراگون ۴۳۹ کوالکام و سیستم عامل اندروید ۱۰ به طور پیش‌فرض، این گوشی را به یک گوشی هوشمند اقتصادی اما با مشخصات قابل قبول تبدیل کرده است. در لیست‌های گوگل پلی کنسول تنها یک تصویر کوچک از گوشی منتشر می‌شود و در این تصویر نیز مشاهده می‌کنید که شباهت فراوانی بین مدل M01 و مدل A01 وجود دارد.

حتی احتمال این وجود دارد که در برخی از بازارها این محصول تحت عنوان برند جدیدی برای سری گلکسی A01 به فروش برسد. البته برای تایید رسمی این موضوع باید منتظر رونمایی رسمی بمانیم، اما چیزی که قطعی است گوشی گلکسی M01 سامسونگ، یک گیگابایت حافظه رم بیشتری از سری A01 خواهد داشت.

مشخصات دو گوشی میزو ۱۷ و میزو ۱۷ پرو نیز در لیست جدید گوگل پلی کنسول منتشر شده است. این کمپانی چینی قصد دارد این دو گوشی هوشمند بسیار قدرتمند را در ۱۹ اردیبهشت ماه (روز هشتم ماه می) به طور رسمی معرفی کند.

هر دو گوشی پرچمدار میزو، دارای اسنپدراگون ۸۶۵ و ۸ گیگابایت حافظه رم خواهند بود تا کاربران هیچگونه کمبودی در قدرت پردازشی احساس نکنند.

برخورداری از نمایشگری با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و البته مجهز شدن به سیستم عامل اندروید ۱۰ به طور پیشفرض، میزو ۱۷ و ۱۷ پرو را به پکیج کاملی از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری تبدیل کرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع