تشخیص کفش اسپرت مردانه اورجینال از کفش فیک به کمک بانی مد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مرکز خرید آنلاین بانی مد تمرکز خود را روی مد و فشن روز دنیا قرار داده و با برندهای مطرحی از جمله جین وست و ریباک جزو پیشروان فروش کفش و لباس ورزشی است.

همان‌طور که می‌دانید خرید کفش اسپرت مردانه یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین خریدها برای آقایان به‌خصوص آقایان ورزشکار محسوب می‌شود. ممکن است شما چند جفت کفش کتونی اسپرت را در خانه داشته باشید ولی هر بار با رفتن به بازار و دیدن فروشگاه‌ کفش وسوسه خواهید شد و برای خرید کفش اسپرت دلخواه، مجدد اقدام خواهید کرد حتی اگر خرید کفش در برنامه  شما نبوده باشد.

 در بسیاری مواقع افراد از خرید کفش اسپرت پشیمان نخواهند شد و بی‌صبرانه منتظر می‌مانند تا برای رفتن به باشگاه و فعالیت‌های ورزشی از آن استفاده کنند. اما در بعضی مواقع آقایان آن قدر درگیر مدل، طرح و رنگ کفش اسپرت خواهند شد که جنس و کیفیت آن را فراموش کرده و در هنگام خرید دقت لازم را به خرج نمی‌دهند و پس از چند بار استفاده از کفش متوجه خواهند شد که در خرید خود اشتباه کرده و کفش مناسب پا و ورزش دلخواه آن‌ها نیست.

یکی از نکات کلیدی در انتخاب کفش اسپرت مردانه، جنس کفش است و اینکه کفش اسپرت شما اورجینال باشد. کفش‌های اسپرت فیکی که بازار کفش اسپرت را در ایران به تصرف خود در آورده‌اند، شما را در خرید کفش مناسب بسیار گمراه و سردرگم می‌کنند، این است که شما باید برند و جنس با کیفیت کفش اسپرت را بشناسید تا خرید موفقی در این زمینه داشته باشید و بتوانید سال‌های متمادی از کفش اسپرت اورجینال خود استفاده کنید.

بانی مد

چگونه از یک فروشگاه اینترنتی، کفش اسپرت مردانه اورجینال تهیه کنید؟

یک روش ساده و آسان برای خرید کفش اسپرت مردانه اورجینال این است که یک فروشگاه اینترنتی معتبر بیابید. با این کار خیالتان از خرید کفش اسپرت راحت می‌شود زیرا که لازم نیست صداقت گفته‌های فروشنده را ارزیابی کنید و با دیدن تصاویر کفش، لیبل کفش، جعبه کفش و توضیحات کفش مطمن شوید که کفش مورد نظرتان اورجینال و اصل است، پس از آن می‌توانید سری به کامنت‌های مشتریان دیگر بزنید و پیام ها را بخوانید و با خیالی آسوده کفش اسپرت مردانه خود را خریداری کنید.

اگر تصمیم گرفتید از فروشگاه اینترنتی کفش کتونی اسپرت خرید کنید به شماره سایز کفش‌ اطمینان نکنید، اندازه پای خود را از نوک انگشت تا پاشنه متر کنید یا روی یه کاغذ سفید کف پایتان را علامت بزنید و اندازه را یاداشت کنید پس از آن در قسمت توضیحات کفش در خرید آنلاین سایز کفش را بررسی کنید.

هنگام خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی کفش قسمت توضیحات کالا را با دقت چک کنید تا از جنس کفش مطلع شوید، اگر به‌دنبال یک کفش با دوام و کیفیت بالا هستید کفش خود را از برند‌های معتبر ایرانی و خارجی انتخاب کنید.

اگر قصد خرید یک کفش برند دارید که کیفیت و دوام بالایی داشته باشد و به پاهای شما آسیبی نرساند مشخصا برای خرید این مدل کفش لازم است بودجه بیشتری کنار بگذارید تا اینکه بخواهید کفش اسپرت مردانه ارزان بخرید که در سال یکی دو باراز آن استفاده خواهید کرد. پس نسبت به مقدار بودجه‌ایی که از قبل برای خرید کنار گذاشته‌اید می‌توانید به فروشگاه کفش روید یا اینکه از فروشگاه اینترنتی معتبر کفش دلخواه خود را با یک قیمت ایده‌آل تهیه کنید.

بانی مد

چه روش‌هایی وجود دارد تا بتوانیم یک کفش اسپرت اورجینال را از کفش فیک تشخیص دهیم؟

همان‌طور که می‌دانید این روزها در ایران تولید و واردات محصولات تقلبی و کپی بسیار زیاد شده است و از طرفی هم برخی از تولیدات کفش‌های تقلبی آن‌ قدر شبیه به نمونه اصلی هستند که واقعاً تشخیص کفش اسپرت اورجینال از نمونه فیک حتی برای حرفه‌ای‌های بازار نیز دشوار شده است.

از طرفی هم برخی فروشندگان کم‌لطفی کرده و صداقت لازم را با مشتریان ندارند، هرچند تعداد این فروشندگان شاید بسیار اندک باشد ولی همین موارد باعث گمراهی خریداران در بازار شده و تشخیص کفش اصل و خرید نهایی را برای آن‌ها دشوار ساخته است. برای تشخیص کفش اسپرت مردانه فیک از اورجینال به این نکات توجه کنید.

۱. در هنگام خرید کفش مردانه اسپرت بهتر است به لوگوی مورد نظر روی کفش بسیار دقت کنید. اکثر لوگوهای کفش‌های فیک اشتباه درج می‌شوند.

۲. یکی از راهها تشخیص اصل بودن کفش اسپرت مردانه که در بیشتر مواقع مطمئن و صحیح جواب می‌دهد، اسکن بارکد تعبیه شده روی جعبه کارتن کفش است. بنابراین انجام این تست فقط به یک گوشی‌های موبایل مجهز به نرم‌افزار اسکن و شناسایی بارکد نیازمند هستند.

۳. اگر به اوجینال بودن کفش کتانی ورزشی که خریداری کرده‌اید شک دارید، شماره سریال کفش را که در قسمت زیر زبانه کفش چاپ شده است با شماره سریال کفش اصل در وب سایت برند مورد نظر بررسی کنید.

۴. ساختار داخلی، جنس پارچه و کفی استفاده شده در داخل کفش اسپرت فیک و اصل کاملا متفاوت بوده است پس قبل از خرید تمامی قسمت ها را چک کنید.

۵. کفش‌های اسپرت اصل به جز بندهای کفش های روی کفش یک سری بندهای شیک و یدکی را در کاور در جعبه کفش می‌گذارند که کفش‌های فیک این بند یدکی را ندارند.

۶. به جعبه کفش ورزشی دقت کنید جعبه کفش‌های اصل شیک و با کیفیت هستند برخلاف جعبه کفش های فیک که از مواد نامرغوب ساخته می‌شوند و خیلی زود پاره و خراب خواهند شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع