حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تیم کوک: آیفون SE سریع‌تر از سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اوایل این ماه، اپل SE جدید را به‌صورت رسمی معرفی کرد و هم‌اکنون مدیرعامل این شرکت، تیم کوک، می‌گوید که بازخورد منتقدان و مشتریان نسبت‌به محصول یادشده، مثبت بوده است. کوک اظهار کرده است که قطعات به‌کاررفته در گوشی آیفون SE جدید، ارزش بالایی دارند و این گوشی هوشمند، سریع‌تر از سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی است.

تیم کوک این نظرات را در پاسخ به سوالی درباره‌ی میزان فروش آیفون SE 2020 در مناطق جغرافیایی به‌خصوص مطرح کرد. کوک گفت درعین حالی‌که ممکن است محصول جدید این غول فناوری در مناطقی با میانگین درآمد پایین فروش چه‌بسا بهتری را تجربه کند، او انتظار دارد این دستگاه تعداد نسبتا زیادی از کاربران اندروید را که به فکر تعویض گوشی هستند به‌خود جلب کند. مدیرعامل اپل توضیح داد که مزیت آیفون SE، جادادن موتور آیفون ۱۱ درون فرم‌فاکتور کوچک‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است

این [آیفون SE جدید] در تمامی مناطق جغرافیایی فروخته خواهد شد؛ ولی من انتظار دارم در مناطقی که میانگین درآمدها پایین‌تر است، فروش این [محصول] چه‌بسا بیشتر باشد. من پیش‌بینی می‌کنم که تعداد منصفانه‌ای از افراد، iOS را به‌عنوان سیستم‌عامل بعدی‌شان انتخاب کنند. فروش آیفون SE با این مشخصات و این قیمت، باورنکردنی است. این دستگاه، از موتور بهترین گوشی‌های ما استفاده می‌کند، بسیار مقرون‌به‌صرفه و سریع‌تر از سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی است. آیفون SE ارزش منحصربه‌فردی دارد.

در ادامه بخوانید:

همچنین، از کوک پرسیده شد که آیا عرضه‌ی آیفون SE، بخشی از برنامه‌ی اپل برای تنظیم ساختار قیمت سری آیفون است؟ او چنین موضوعی را انکار کرد؛ اما درعوض گفت که اپل، همیشه سعی کرده است محصولاتی قدرت‌مند را با قیمت‌های مناسب ارائه دهد. مدیرعامل اپل گفت:

ما همیشه درحال عرضه‌ی بهترین محصولات با مناسب‌ترین قیمت بوده‌ایم. این استراتژی بنیادی، هیچگاه تغییر نکرده است. همان‌گونه که می‌دانید، ما پیش‌تر آیفون SE داشته‌ایم. باتوجه‌به محبوبیت این محصول، بسیار خوب است که آن را دوباره تولید می‌کنیم. من بیش از هرچیزی به این اعتقاد دارم که ما می‌خواهیم، ضمن ساخت بهترین محصول، بهترین قیمتی را که می‌توانیم برای مردم ارائه دهیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع