حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آموزش برقراری تماس گروهی صوتی و یا ویدیویی در واتساپ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – واتساپ یکی از اپلیکیشن‌های پیامرسان است که کاربران زیادی در دنیا دارد. یکی از قابلیت‌های این پیامرسان که طرفداران زیادی دارد ایجاد گروه‌های مختلف است. در این گروه‌ها می‌توانید علاوه بر ارسال پیام‌های متنی، تماس صوتی و یا ویدیویی برقرار کنید.

در این مطلب قصد داریم تا نحوه برقراری تماس صوتی و یا ویدیویی گروهی در واتساپ را آموزش دهیم.

در واتساپ روش‌های مختلفی برای برقراری تماس صوتی و تصویری به صورت گروهی وجود دارد که در ادامه به آموزش آن می‌پردازیم:

برقراری تماس صوتی با استفاده از برگه Call در اپلیکیشن واتساپ

از آنجایی که بسیاری از کاربران از اپلیکیشن‌ واتساپ برای برقراری تماس‌های صوتی و تصویری استفاده می‌کنند، در این اپلیکیشن یک برگه یا تب جدا برای تماس ایجاد شده است. این برگه در اپلیکیشن اندرویدی واتساپ در بالای صفحه قرار دارد.

تماس در واتس اپبرگه Call  در نسخه iOS واتساپ در قسمت پایین صفحه قرار دارد.

تماس در واتس اپروی آیکون Call تک تایمز کنید. در اندروید این دکمه در قسمت راست صفحه قرار دارد.

تماس در واتس اپدکمه‌ Call  در سیستم‌عامل iOS در گوشه سمت راست بالا قرار دارد.

تماس در واتس اپبرای افزودن مخاطبان، در کادر جستجو نام مخاطب مورد نظر خود را تایپ کنید. روی نام مخاطب تک تایمز کنید. به این ترتیب مخاطب شما به لیست افرادی که می‌خواهید به صورت گروه با آن‌ها در تماس باشید اضافه می‌شود. شما می‌توانید به صورت هم‌زمان با 8 مخاطب تماس صوتی یا تصویری برقرار کنید.

وقتی مخاطب به لیست مورد نظر شما افزوده شد، در قسمت راست لیست مخاطبان دو دکمه نمایش داده می‌شود. برای برقراری تماس صوتی روی دکمه‌ای که آیکون آن شبیه گوشی تلفن است تک تایمز کنید و برای برقراری تماس ویدیویی روی دکمه‌ای که آیکون آن به شکل دوربین است تک تایمز کنید.

تماس در واتس اپبه محض اینکه مخاطبان پاسخ تماس شما را بدهند، تماس شما برقرار می‌شود. می‌توانید در حین گفتگو تماس صوتی را به تماس ویدیویی و یا تماس ویدیویی را به تماس صوتی تغییر دهید. برای این کار روی آیکون دوربین که در پایین صفحه تماس قرار دارد تک تایمز کنید.

تماس گروهیبرقراری تماس صوتی و ویدیویی گروهی در واتساپ  از طریق گروه ایجاد شده

معمولاً جستجوی مخاطب و افزودن آن‌ها به تماس صوتی یا ویدیویی که در بالا آموزش داده شد، کار سختی است. یک راه دیگر برای برقراری تماس صوتی و یا ویدیویی گروهی تشکیل یک گروه در واتساپ و برقراری تماس مستقیم در آن است.

برای این کار ابتدا گروه مورد نظر خود را ایجاد کرده و مخاطبان را به آن اضافه کنید. بعد از افزودن مخاطبان و تشکیل گروه، آیکون تماس در گوشه سمت راست بالای صفحه گروه ظاهر می‌شود. برای برقراری تماس روی این دکمه تک تایمز کنید.

تماس گروهی واتساپ وقتی روی این دکمه تک تایمز می‌کنید یک پنجره برای شما نمایش داده می‌شود که در آن می‌توانید افرادی را که تمایل به برقراری تماس گروهی با آن‌ها در آن لحظه دارید، انتخاب کنید. بعد از انتخاب مخاطبان مورد نظر برای برقراری تماس صوتی روی دکمه‌ای که آیکون آن شبیه گوشی تلفن است تک تایمز کنید. برای برقراری تماس ویدیویی روی دکمه‌ای که آیکون آن به شکل دوربین است تک تایمز کنید.

تماس گروهی واتساپ

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع