وارن بافت می‌گوید تیم کوک ساعت‌ها به او کار با آیفون ۱۱ را آموزش داده است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اگرچه شرکت برکشایر هاتاوی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران در اپل است، وارن بافت، مدیرعامل این شرکت، به‌تازگی یک آیفون را جایگزین گوشی غیر هوشمند قدیمی خود کرده است. بافت در مصاحبه‌ی اخیر خود با یاهو فاینانس، ماجرای آموزش استفاده از آیفون توسط تیم کوک، مدیرعامل اپل، به او را بازگو کرده است.

بافت تا چندی پیش یک گوشی تاشو ۲۰ دلاری سامسونگ استفاده می‌کرد. در سال ۲۰۱۸ تیم کوک قول داد که اگر بافت گوشی خود را تعویض کند، شخصا به او کاربردهای آیفون را آموزش می‌دهد. حالا زمان آن رسیده است که تیم کوک به قول خود عمل کند.

بافت در مصاحبه‌ی خود با سردبیر یاهو فاینانس، اندی سرور، در تاریخ ۱۱ اسفند در شهر اوماهای ایالت نبراسکا چنین گفت:

من به کالیفرنیا رفته بودم و تیم کوک مشتاقانه ساعت‌ها تلاش کرد تا سطح کاربری من را به یک کودک دو ساله برساند؛ البته آنچنان موفق نبود.

در ادامه بخوانید:

با اینکه برنامه‌ی آموزشی موفقیت‌آمیز نبوده است؛ اما بافت گفت او و کوک اوقات خوشی را گذراندند. یاهو به نقل از بافت نوشته است: «به ما خوش گذشت، کوک شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و واقعا محصول باورنکردنی ساخته است». بافت در ادامه اذعان داشته است که از آیفون ۱۱ تنها برای برقراری تماس تلفنی استفاده می‌کند؛ اما، با کمک آیپد می‌تواند بورس را بررسی کند و به تحقیق بپردازد.

همچنین، بافت به شوخی گفت که اخیرا طریقه‌ی تماس گرفتن در آیفون را فراموش کرده بود و نمی‌توانسته درک کند که باید با آیفون چگونه تماس بگیرد. او گفته است:

دیروز، جایی بودم، اندکی برایم به‌یاد آوردن سخت شده بود. مشکل از من بود، هر کودک دو ساله‌ای می‌تونست این کار را انجام بدهد؛ اما من برای تماس گرفتن دچار مشکل شدم.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، بافت حتی آیفون جدیدش را در مصاحبه با یاهو فاینانس به‌همراه نداشت و در پاسخ به این پرسش که چرا او گوشی همراه خود را به‌همراه ندارد، توضیح داد: «می‌ترسیدم که کسی زنگ بزند و من ندانم چه باید بکنم و نتوانم پاسخ بدهم».

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع