آپدیت جدید گلکسی بادز برخی قابلیت‌های گلکسی بادز پلاس را به این هدفون می‌آورد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ چند روز پیش به‌روزرسانی جدیدی برای هدفون توگوشی گلکسی بادز (Samsung Galaxy Buds) منتشر کرد تا تنوع قابلیت‌های آن را بالاتر ببرد. قابلیت‌هایی که به‌تازگی به گلکسی بادز اضافه شده‌اند، به‌صورت پیش‌فرض روی گلکسی بادز پلاس در دسترس هستند.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های اضافه‌شده به گلکسی بادز را می‌توان Microsoft Swift Pair به‌شمار آورد؛ این قابلیت همان‌طور که از نامش پیدا است روند جفت‌شدن هدفون را با دستگاه‌های مختلف سرعت می‌بخشد. به‌علاوه اگر روی رایانه‌ی خود از نسخه‌ی ۱۸۰۳ یا نسخه‌های جدیدتر سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، می‌توانید از مزیت‌های قابلیت Microsoft Swift Pair که در حالت عادی برای اندروید دسترس هستند، بهره ببرید. این قابلیت می‌تواند تا حد زیادی برای کسانی که از طریق رایانه به برگزاری جلسه می‌پردازند یا موسیقی گوش می‌دهند کاربردی باشد و روند جفت‌شدن گلکسی بادز را با رایانه‌ی آن‌ها سریع کند. 

سامسونگ از طریق به‌روزرسانی گلکسی بادز قابلیتی جدید تحت عنوان Ambient Sound به آن اضافه کرده است. قابلیت یادشده وقتی کاربرد پیدا می‌کند که یکی از هدفون‌ها را در گوش خود قرار داده باشید. Ambient Sound را می‌توان متضاد لغو نویز (نویز کنسلینگ) به‌شمار آورد؛ بدین ترتیب Ambient Sound می‌تواند صدای محیطی که در آن حضور دارید را تقویت کند و بهتر به گوش شما برساند تا از اتفاقاتی که در محیط در حال رخ دادن هستند بدون کم کردن صدای هدفون اطلاع پیدا کنید. قابلیت Ambient Sound می‌تواند تا حد زیادی برای کسانی که در حال دوچرخه‌سواری یا دویدن در بیرون هستند کاربردی باشد.

به‌لطف به‌روزرسانی جدید شاهد یکپارچگی بیشتر نرم‌افزار گلکسی بادز با اسپاتیفای هستیم. از این پس می‌توانید از برخی ژست‌های حرکتی گلکسی بادز در راستای کنترل اسپاتیفای استفاده کنید؛ برای مثال اگر با انگشت روی هدفون ضربه بزنید و انگشت خود را نگه دارید، اپلیکیشن اسپاتیفای در گوشی هوشمند باز و پخش موسیقی از همان‌جایی که دفعه‌ی قبل متوقف کرده بودید، آغاز می‌شود. اگر باری دیگر روی هدفون ضربه بزنید و انگشت را نگه دارید، اسپاتیفای پلی‌لیست‌های پیشنهادی را روی صفحه ظاهر خواهد کرد.

گرچه به‌روزرسانی جدید قابلیت‌هایی جالب به گلکسی بادز سامسونگ می‌آورد، اما هنوز هم نمی‌توان این هدفون را از لحاظ قابلیت‌ها در حد و اندازه‌ی مدل پلاس به‌شمار آورد. بااین‌حال به‌طور کلی دیدن اینکه سامسونگ همچنان از هدفون پیشین خود پشتیبانی می‌کند، اتفاق خوبی است. برای دریافت جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری گلکسی بادز باید گوشی شما دارای اندروید ۵ یا نسخه‌های جدیدتر به‌همراه جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن Galaxy Wearable باشد.

شما کاربران تک تایمز چه دیدگاهی درمورد قابلیت‌های جدید گلکسی بادز دارید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع