حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مایکروسافت 365 پایه / Microsoft 365 برای ۶ ماه رایگان شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مایکروسافت طی چند وقت اخیر برای کمک به کاربران و کسب‌و‌کارها به‌منظور مقابله با آثار ناشی از دنیاگیری ویروس کرونا اقدامات مختلفی انجام داده است. این شرکت هفته‌ی گذشته اعلام کرد که قصد دارد سرویس پایه‌ی مایکروسافت ۳۶۵ (Microsoft 365) را که جایگزین آفیس ۳۶۵ به‌شمار می‌آید، به‌مدت ۶ ماه رایگان کند تا کسب‌و‌کارهای کوچک بتوانند بهتر از قبل خودشان را با شرایط ویژه‌ی فعلی، تطبیق دهند. بر این اساس، کسب‌و‌کارهای کوچک می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی مایکروسافت نسخه‌ی تجاری پایه‌ی مایکروسافت ۳۶۵ (Microsoft 365 Business Basic) را به‌صورت رایگان به‌مدت ۶ ماه استفاده کنند. 

امروزه کسب‌و‌کارهای کوچک نیاز روزافزونی به ابزارهای مختلف به‌منظور برقراری ارتباط با مشتریان‌شان دارند و این اقدام مایکروسافت می‌تواند مزیت‌های متعددی در اختیار آن‌ها قرار دهد. البته در نظر داشته باشید که برنامه‌ی جدید مایکروسافت تنها برای کاربرانی که اشتراک جدید تهیه می‌کنند برقرار است و اشتراک‌های قدیمی را شامل نمی‌شود. مایکروسافت روز گذشته از طریق انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی در انجمن رسمی خود، رایگان شدن ۶ ماه‌ی نسخه‌ی تجاری پایه‌ی مایکروسافت ۳۶۵ را اعلام کرد:

کسب‌و‌کارهای کوچک به‌مرور زمان نیاز بیشتری به ابزارهای مختلف نیاز پیدا می‌کنند؛ کارکنان این کسب‌و‌کارها باید خودشان را با شرایط تطبیق دهند و در خانه کار کنند، به‌علاوه کسب‌و‌کارها برای برقراری ارتباط با مشتریان‌شان به‌صورت مجازی به ابزارهایی ویژه نیاز پیدا می‌کنند. در همین راستا تصمیم گرفته‌ایم به مشترکان جدید Microsoft 365 Business Basic امکان دهیم که به مدت ۶ ماه به‌صورت رایگان از این سرویس استفاده کنند. بدین ترتیب کاربران از طریق Microsoft 365 Business Basic خواهند توانست به دامنه‌ی سفارشی ایمیل، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ابری، برگزاری جلسات ویدئویی ۲۵۰ نفره از طریق مایکروسافت تیمز و همچنین سرویس‌هایی دیگر نظیر اپلیکیشن‌های تحت وب آفیس (اوت‌لوک، اکسل،‌ ورد، پاورپوینت و…) دسترسی پیدا کنند. 

نکته‌ی درخورتوجه درمورد سرویس تجاری پایه‌ی مایکروسافت ۳۶۵ این است که تهیه‌‌ی آن به کاربران امکان می‌دهد به نسخه‌ی تحت وب اپلیکیشن‌های پرکاربرد آفیس نظیر اوت‌لوک، ورد، پاورپوینت، اکسل، مایکروسافت تیمز و وان‌نوت به‌همراه ۱ ترابایت حافظه‌ی ابری ماهانه‌ی وان‌درایو دسترسی داشته باشند. این خبر درحالی از سوی مایکروسافت منتشر می‌شود که امروزه هزاران کسب‌و‌کار کوچک در سراسر دنیا در پی دنیاگیری کووید ۱۹ با مشکلاتی مهم در زمینه‌ی مدیریت کارها و ارتباط با مشتریان مواجه شده‌اند؛ زیرا بسیاری از سازمان‌های کوچک و متوسط منابع لازم را به‌منظور جذب مداوم مشتریان جدید در اختیار ندارند.

در همین راستا تصمیم جدید مایکروسافت می‌تواند برای چنین سازمان‌هایی بسیار مفید باشد. مایکروسافت همچنین به کسب‌و‌کارهای کوچک پیشنهاد می‌کند با مراجعه به این لینک به آموزش‌های مختلف مربوط‌به مایکروسافت ۳۶۵ و آفیس ۳۶۵ دسترسی پیدا کنند تا بتوانند بیشترین استفاده را از آن‌ها ببرند. به‌دنبال اتمام این ۶ ماه، کاربرانی که اشتراک سالانه تهیه کنند موظف‌به پرداخت ۳/۸۰ یورو به‌ازای هر ماه خواهند بود. ناگفته نماند مایکروسافت ۳۶۵ فروردین‌ماه امسال به‌عنوان جایگزین آفیس 365 با قابلیت‌های متنوع‌تر معرفی شد

مزیت‌های سرویس Microsoft 365 Business Basic
دامنه‌ی سفارشی ایمیل به‌همراه ۵۰ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
امکان برگزاری کنفرانس‌های ویدئویی از طریق مایکروسافت تیمز با ظرفیت حداکثر ۲۵۰ نفر
امکان دسترسی به نسخه‌ی تحت وب اپلیکیشن‌های اوت‌لوک، اکسل، ورد، پاورپوینت و وان‌نوت
دسترسی به ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ابری وان‌درایو برای هر کاربر

شما کاربران تک تایمز چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع