حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آموزش غیرفعال کردن هشدارهای توییتر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – از زمانی که شبکه اجتماعی توییتر تغییراتی در نحوه ریپلای کردن و پاسخ به توییترهای دیگران برای کاربران ایجاد کرده است، برخی از تنظیمات اپلیکیشن توییتر نیز تغییر کرده است. تنظیمات پیش‌فرض توییتر به این صورت است که اگر کسی توییتی را ریپلای کند برای تمامی دنبال کننده‌های آن شخص پیغام هشدار ارسال می‌شود. گاهی این هشدارهای توییتر آزاردهنده و مزاحم هستند.

در این مطلب قصد داریم تا نحوه غیرفعال کردن هشدارهای توییتر را در گوشی‌های اندرویدی، آیفون و وب آموزش دهیم.  

غیرفعال کردن هشدارهای توییتر در وب

وقتی شما از واسط کاربری تحت وب توییتر استفاده می‌کنید هشدارهای مختلفی را دریافت می‌کنید. اگر این هشدارها را غیرفعال کنید، دیگر هیچ پیام و هشداری را دریافت نمی‌کنید. برای غیرفعال کردن هشدارها ابتدا ر صفحه فردی که می‌خواهید هشدارهای مربوط به فعالیت او را غیرفعال کنید وارد شوید و روی دکمه بازشونده که در گوشه سمت راست بالای صفحه در قسمت هشدارها و یا در پنجره توییت قرار دارد تک تایمز کنید.

غیر فعال کردن هشدار توییترسپس روی گزینه Mute This Conversation را انتخاب کنید.

غیر فعال کردن هشدار توییتراگر اولین باری است که هشدارها را غیرفعال می‌کنی پیغامی برای شما ظاهر می‌شود که در آن به شما اطلاعاتی در مورد غیرفعال کردن هشدارها نمایش می‌دهد. روی دکمه Mute This تک تایمز کنید.

غیر فعال کردن هشدار توییتربا این کار هشدارها غیرفعال می‌شود و دیگر هشداری برای شما نمایش داده نمی‌شود. به همین ترتیب می‌توانید هشدارها را برای صفحات دیگری که دنبالکرده‌اید غیرفعال کنید.

برای فعال کردن هشدارها روی دکمه Menu تک تایمز کنید و گزینهUnmute This Conversation را فعال کنید.

غیر فعال کردن هشدار توییترغیرفعال کردن هشدارها در گوشی های آیفون و اندروید

خوشبختانه روش غیرفعال کردن هشدارهای توییتر در آیفون و گوشی‌های اندرویدی مشابه است.

برای غیرفعال کردن هشدارها ابتدا وارد صفحه شخص موردنظر شوید و سپس  روی دکمه Menu تک تایمز کنید.

غیر فعال کردن هشدار توییتردر منوی باز شده روی گزینه Mute This Conversation تک تایمز کنید.

غیر فعال کردن هشدار توییترپنجره پیغامی مبنی بر توضیحات در خصوص غیرفعال کردن هشدارها برای شما ظاهر می‌شود. اگر هشدارها را اشتباهی غیرفعال کرده باشید می‌توانید روی دکمه Undo تک تایمز کنید.

غیر فعال کردن هشدار توییترهشدارها را می‌توانید در هر زمانی که خواستید فعال کنید. برای این کار کافی است روی گزینه Unmute This Conversation تک تایمز کنید.

غیر فعال کردن هشدار توییتر

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع