نمایشگر تعدادی از گوشی‌های وان پلاس ۸ پرو ظاهرا مشکل سخت‌افزاری دارد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

وان پلاس ۸ و ۸ پرو شروع خوبی داشته‌اند. یک آپدیت برای هر دو گوشی یک هفته پیش، قبل از عرضه آن‌ها در آمریکا، ارائه شد که مشکل سبز شدن صفحه‌نمایش دستگاه‌ها را برطرف می‌کرد. همین مشکل، در نمایشگر گوشی گلکسی اس۲۰ اولترا سامسونگ هم مشاهده شد بود. اما به گفته کاربران وان پلاس ۸ پرو، همه مشکلات این هندست نمی‌تواند با به‌رورسانی نرم‌افزاری حل گردد.

چند روز پیش، در فروم وان پلاس پستی درباره مشکل نمایشگر وان پلاس ۸ پرو گذاشته شد. مشکل جدید از این قرار است که ظاهرا صحنه‌های تاریک در ویدئوها، پیکسل‌پیکسل شده و کراش می‌کنند. یک از اعضای فروم وان پلاس گفته است که این یک مشکل بزرگ و شناخته‌شده است که به آن “Black Crush” می‌گویند. او نوشت که این مشکل احتمالا با ارائه یک آپدیت نرم‌افزاری در ماه جاری برطرف خواهد شد. اما به نظر می‌رسد که مشکل مذکور مربوط به نرم‌افزار گوشی نمی‌شود. یکی از کاربران وان پلاس ۸ پرو در ردیت، اسکرین‌شات چت خود با سرویس مشتریان وان پلاس پست کرده که نشان می‌دهد موضوع چیز دیگری است.

در اسکرین شات، وان پلاس مشکل “Black Crush” را یک مشکل سخت‌افزاری نامیده و به دارندگان گوشی سه انتخاب داده است: دستگاه را برای تعمیر به مرکز سرویس بفرستید، گوشی را به شرکت پس بدهید یا به وب‌سایت وان پلاس رفته و درخواست یک دستگاه جایگزین بکنید. البته وان پلاس هنوز به‌طور رسمی بیانیه‌ای درباره مشکل “Black Crush” نداده است.

وان پلاس ۸ پرو رده‌بالاترین هندست وان پلاس برای نیمه نخست امسال است که آن را مجهز به نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰x۳۱۶۸ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۸:۹ کرده است. این گوشی در داخل خود از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در کنار ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه استفاده می‌کند. در پشت هندست چهار دوربین وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۵ مگاپیکسلی می‌شوند. در جلوی دستگاه هم یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در داخل حفره هول پانچ وجود دارد. وان پلاس ۸ پرو انرژی خود را از یک باتری ۴۵۱۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که با فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T شارژ می‌شود. این گوشی به قیمت ۹۹۹ دلار در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی عرضه شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع