لامبورگینی دوران پسا کرونای خود را آغاز خواهد کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
لامبورگینی خبر داد که پس از شروع مجدد فرایند تولید در کارخانه‌ها، در تاریخ 7 مه از خودروی جدیدی رونمایی خواهد کرد.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  cnet، به نظر می‌رسد که لامبورگینی قصد دارد تا پس از توقف تولیدات خود در ماه مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایتالیا با قدرت تمام به بازار خودروسازی بازگردد.  این خودروساز به‌تازگی در روز پنج‌شنبه اعلام کرد که قصد دارد تا خودروی جدیدی را در 7 مه رونمایی کند. این تاریخ درواقع سه روز بعد از ازسرگیری تولیدات این شرکت در کارخانه سن آگاتا بولونزه است.
 
البته لامبورگینی در رابطه با مشخصات این خودرو مسکوت ماند و تنها اعلام کرد که این خودرو رنج مدل ما را تکمیل خواهد کرد. اطلاعات ما در رابطه با این خودرو بسیار کم است اما تنها می‌دانیم که لامبورگینی در تلاش است تا ابر خودروی بهره‌مند از موتور V12 جدیدی را تولید کند. علاوه بر این شنیده‌ها حاکی از آن است که این خودرو در تابستان امسال رونمایی می‌شود.
 
 
 
استفانو دومنیکالی به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی لامبورگینی در رابطه با ازسرگیری تولیدات این شرکت اعلام کرد که پروتکل‌های سخت‌گیرانه‌ای برای محافظت از کارگران کارخانه این کمپانی در نظر گرفته شده است. او همچنین اعلام کرد که تمامی پروتکل‌های عرضه شده توسط دولت ایتالیا را رعایت خواهد کرد.
 
جالب است بدانید که لامبورگینی در تاریخ 13 مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا کارخانه‌های خود را به‌صورت موقت تعطیل کرد. فراری نیز تولیدات خود در کارخانه‌های محلی را متوقف کرد و قصد دارد که از تاریخ 3 مه به کار بازگردد. همچنین لامبورگینی در زمان تعطیلی کارخانه‌ها به تولید محصولات مراقبت شخصی نظیر ماسک و شیلد صورت روی آورد و از این طریق به هم‌وطنان خود خدمت کرد.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع