حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوگل عرضه نسخه بتای Android 11 را به تاخیر انداخت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کانال رسمی یوتیوب Developers Android با انتشار یک تیزر کوتاه، تاریخ جدید انتشار نسخه بتای Android 11 را اول ماه ژوئن اعلام کرد.

طبق عادت سال‌های گذشته، گوگل نسخه بتای اندروید را همزمان با کنفرانس سالانه توسعه دهندگان Google I/O که در تاریخ 12، 13 و 14 می برگزار می‌شد، رونمایی می‌کرد اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، این رویداد بزرگ لغو شده است.

گوگل برای رونمایی از ورژن جدید سیستم‌عامل خود یک کنفرانس مجازی برگزار خواهد کرد. در این مراسم سخنرانی‌هایی نیز در موضوع کنفرانس سالانه توسعه دهندگان Google I/O ارائه خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شد برای Android 11 از سه پیش نمایش در نسخه بتا استفاده شود اما گوگل جلوتر رفته و چهارمین پیش نمایش را نیز منتشر کرده و ارائه نسخه بتا را عقب انداخت. البته همچنان زمان ارائه عرضه نسخه نهایی اندروید 11 مشخص نیست اما شاید همزمان با رونمایی از نسل بعدی گوشی‌های پیکسل این اتفاق بیافتد.

اندروید 11چهارمین پیش نمایش توسعه یافته Android 11 ویژگی‌های جدیدی را ارائه نمی‌دهد؛ به خصوص وقتی متوجه شویم که سومین پیش نمایش نسخه بتای Android 11  دو هفته پیش منتشر شده است.

اگر قبلا نسخه‌های قدیمی پیش نمایش اندروید 11 را دریافت کرده‌اید، دستگاه به صورت اتوماتیک آن را دریافت خواهد کرد. در غیر این صورت باید آن را دستی بارگذاری کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع