فروش گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ به ۳۰ میلیون دستگاه رسید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

برند مقرون به صرفه ردمی شیائومی، این روزها دلیل خوبی برای جشن گرفتن دارد. این برند در حال حاضر به فروش ۳۰ میلیون نسخه‌ای در رسته نوت ۸ دست یافته است.

این فروش شامل ردمی نوت ۸ (و برادر این مدل نوت ۸T) و ردمی نوت ۸ نسخه پرو می‌شود. هر دو دستگاه توانسته‌اند خود را بین ۱۰ گوشی هوشمند پرفروش سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ قرار دهند.

خبر فوق توسط مدیر برند ردمی، لو وایبینگ (Lu Weibing) منتشر شده است. او افزود که فقط در یک ماه ۱ میلیون نسخه از این گوشی فروخته شده و با عرضه جهانی آن در ماه بعد، این عدد به ۵ میلیون رسیده است. فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای این مدل تنها طی چهار ماه محقق شده و در ماه پنجم عدد شوکه کننده ۲۰ میلیون به ارمغان آمده است.

سری برند ردمی در ۲۹ ماه آگوست سال گذشته رونمایی شد و به طور رسمی اعلام شد که نسخه پرو این برند، اولین گوشی این رسته خواهد بود که از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است. البته این مدل تا ماه سپتامر وارد بازار نگردید.

از آن روز تا به حال، شیائومی در هر روز فروش ۱۲۰ هزار نسخه را تجربه کرده است. این رکوردها احتمالا در آینده نزدیک کاهش خواهند یافت زیرا رسته نوت ۹ در حال حاضر در سراسر جهان در حال عرضه است.

گذشت زمان مشخص خواهد کرد که آیا خانواده نوت ۹ توانایی عبور از رکورد نیاکان خود (نوت ۸) را دارد یا خیر.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع