سامسونگ سفارش تولید لنز دوربین برای سه‌ماهه دوم ۲۰۲۰ را ۳۰ درصد کاهش داد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکتی به‌نام لارگان پرسیژن که در زمینه تولید ماژول‌های لنز دوربین برای گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد، گزارش مالی خود برای ماه آوریل را منتشر کرده است که اطلاعات جالبی از سطح همکاری این شرکت با ساسمونگ را در اختیارمان قرار می‌دهد.

در گزارش مالی لارگان پرسیژن که اشاره‌ای نیز به چشم‌انداز این شرکت از سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ دارد، سفارش ماژول لنز برای گوشی‌های هوشمند با افت ماهانه ۱۴ درصدی همراه بوده است و در بازه زمانی مشابه نسبت به سال ۲۰۱۹ نیز افت ۶ درصدی را مشاهده می‌کنیم.

در چشم‌انداز سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ شرکت لارگان پرسیژن نیز مشاهده می‌شود که سامسونگ ۳۰ درصد از سفارش خود کاهش داده است. اوپو نیز در اقدامی مشابه با سامسونگ از سفارشات خود ۳۰ درصد کاسته است.

در میان مشتریان لارگان پرسیژن به شیائومی برخورد می‌کنیم که تقاضای خود را درحدود ۱۰ الی  ۲۰ درصد کاهش داده است و هواوی نیز با کاهش ۵ الی ۱۰ درصدی سفارشات خود، میزان درآمد لارگان پرسیژن برای سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ را کمتر می‌کند.

چنین اقدامی گویا به دلیل شیوع بیماری کرونا و درنتیجه کاهش تمایل کاربران به خرید گوشی‌های هوشمند صورت گرفته است. شرکت‌های سازنده گجت‌های قابل حمل ازجمله تلفن هوشمند نیز برای کاهش میزان خسارات در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ اقدام به کاستن از ظرفیت تولید محصولات خود کرده‌اند.

در ادامه بخوانید:

در این بین، شرکت‌هایی مانند لارگان پرسیژن نیز که وظیفه تأمین قطعات مورد نیاز محصولات غول‌های فناوری را به عهده دارند نیز با کاهش تقاضا و سفارشات شاهد افت درآمدشان هستند.

مقامات لارگان پرسیژن اعلام کردند با وجود افزایش درآمد شرکت در بازه زمانی ژانویه تا آوریل ۲۰۲۰ به دلیل شرایط پیش‌آمده احتمالا میزان درآمد این شرکت تا ماه مه همچنان تحت تأثیر گسترش بیماری کرونا خواهد بود. در گزارش مالی این شرکت می‌توان مشاهده کرد که درآمد لارگان پرسیژن در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۶۰۰ میلیون دلار بوده است که نسبت به همین بازه زمانی در سال ۲۰۱۹ از رشد ۲۰ درصدی بهره می‌برد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع