فروش جهانی سری ردمی نوت 8 از مرز ۳۰ میلیون گذشت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

لو وی‌بینگ، از مقام‌های ارشد برند ردمی، در حساب رسمی ویبوی خود اعلام کرد که فروش جهانی سری گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ از مرز ۳۰ میلیون دستگاه عبور کرده است. سری ردمی نوت ۸ در اوت سال گذشته میلادی معرفی شد و سپس در سپتامبر به عرضه‌ی جهانی رسید.

حال، مشخص شده است که طی ۷ ماه پس از عرضه، بیش از ۳۰ میلیون گوشی هوشمند از مدل‌های مختلف ردمی نوت ۸ فروخته شده است. آمارهای کانالیس (Canalys) نشان می‌دهد که ردمی نوت ۸ محبوب‌ترین گوشی هوشمند اندروید در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۹ بوده و جایگاه ششم را در میان پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند به خود اختصاص داده است. ردمی نوت ۸ پرو نیز در فهرست ۱۰ گوشی اندرویدی پرفروش سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ قرار دارد.

وی‌بینگ در پست ویبوی خود مشخص می‌کند که سری ردمی نوت ۸ در ماه اول عرضه یک میلیون دستگاه فروش داشته است؛ این آمار در ماه دوم به فروش ۵ میلیون گوشی هوشمند می‌رسد و پنج ماه پس از عرضه سری ردمی نوت ۸ نیز مجموع گوشی‌های هوشمند فروخته‌شده از مرز ۲۰ میلیون می‌گذرد.

ردمی نوت ۸ رکورد بیشترین فروش برند ردمی را نیز به خود اختصاص داده است. گویا سری ردمی نوت ۷ توانسته بود فروشی بالغ بر ۲۰ میلیون گوشی هوشمند داشته باشد.

در ادامه بخوانید:

در حال حاضر فروش محصولات مختلف به‌شدت تحت تاثیر گسترش بیماری کرونا قرار دارد و گزارش‌ها از افت فروش گجت‌های قابل حمل در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ خبر می‌دهند؛ درحالی‌که انتظار می‌رود سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ نیز مانند سه‌ماهه‌ی اول با افت فروش محصولات و گجت‌های قابل حمل همراه باشد؛ اما به نظر می‌رسد که از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ شاهد بازگشت شرایط به حالت عادی و بهبود فروش محصولات خواهیم بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع