خرید جم، یوسی و سی پی بازی‌های موبایل از موجو شاپ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پشتیبانی خرید ۳ بازی پرطرفدار به شرح زیر است:

• کال اف دیوتی (Call of duty)

• پابجی موبایل (Pubg mobile)

 • فری فایر (Free fire)  

بازی کال اف دیوتی (Call of duty)

گیم پلی کال اف دیوتی (Call of duty) توسط استودیوی بازی‌سازی معروف Activision Publishing Inc. طراحی شده و تا به امروز چیزی بالغ بر صد میلیون نفر طرفدار در سراسر جهان پیدا کرده است که تمامی دستگاه‌های اندرویدی که دارای اندروید 4.2 به بالا هستند می‌توانند آن را اجرا کنند.

بازی کال اف دیوتی منحصراً برای تلفن های همراه طراحی شده و دارای نقشه ها و حالت های منحصر به فردی است و کاربران می‌توانند در هر زمان و مکان آن را اجرا کنند. شما به‌عنوان طرفدار یک بازی اکشن موبایلی چه توقعی از سازندگان بازی‌های اکشن دارید؟

شرکت رقابت‌های گروهی ۱۰۰ نفره در میدان جنگ؟ نبردهای هیجان انگیز و تیراندازی در خفا؟ شرکت در رقابت های گروهی مرگ آور TDM؟ بازی کال اف دیوتی تمامی توقعاتی که کاربران بازی‌های اکشن دارند را برآورده کرده است.

شما به‌راحتی با تلفن همراه خود می‌توانید با تمام کاربران در سراسر جهان به رقابت بپردازید، در طول بازی می‌توانید با آن‌ها به‌صورت صوتی گفت‌وگو کنید و از طرف دیگر با یک گرافیک بسیار فوق‌العاده اجرای بازی لذت ببرید.

شما می‌توانید به‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن، با ورود به صفحه  خرید CP کالاف دیوتی موبایل بازی کال اف دیوتی شما می‌توانید در حالت های چند نفره از نقشه های مختلفی استفاده کنید که این امر برای نخستین بار در بازی‌های موبایلی اتفاق افتاد و از طرف دیگر در حالت بتل رویال این بازی می‌توانید با ۱۰۰ نفر از کاربران در سراسر جهان به رقابت بپردازید.

هنگام بازی شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را شخصی‌سازی کنید از اسلحه تا لباس هایی که می‌خواهید را برای او انتخاب کنید و سپس وارد بازی شوید، از استراتژی ها و تکنیک های خاص استفاده کنید تا در صدر جدول رقابت‌ها قرار بگیرید و بیشترین امتیازها را نصیب خود کنید. بدون شک بازی کالاف دیوتی برای شما یک تجربه هیجان انگیز به ارمغان خواهد آورد. 

موجو شاپ

بازی پابجی موبایل (Pubg mobile) 

بازی هیجان انگیز پابجی موبایل (Pubg mobile)  توسط استودیوی بازی‌سازی معروف Tencent Game طراحی شده و تا به امروز چیزی بالغ بر بیش از صد میلیون نفر طرفدار در سراسر جهان پیدا کرده است، که تمامی دستگاه‌های اندرویدی که دارای اندروید 5.1.1 به بالا هستند می‌توانند آن را اجرا کنند.

بازی پابجی موبایل موفق به دریافت جایزه Golden Joystick شده و توانسته عنوان پرطرفدارترین بازی و همچنین عنوان بهترین بازی اکشن و رقابتی را از آن خود کند.

بازی پابجی موبایل به‌صورت انحصاری برای تلفن های هوشمند طراحی شده و در هر زمان و مکانی قابل اجرا است. در این بازی شما می‌توانید در نبردهای کلاسیک با بیش از ۱۰۰ نفر از دیگر کاربران در سراسر جهان به رقابت بپردازید و در حالات مختلف دیگری از قبیل، payload و همچنین  زامبی مود و آرکید ، حالت مرگ و شرکت در رقابتهای 4v4 بازی را اجرا کنید.

تنها کلید موفقیت در این بازی این است که تا آخرین لحظه زنده بمانید.کسی که در این بازی برای بقا تلاش کند، برنده بازی خواهد بود. 

بهترین سلاح ها در این بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد و بهترین نقشه های عظیم جنگی برای اینکه بتوانید در هر ساعت از شبانه روز به نبرد با دیگر کاربران بپردازید طراحی شده است شما بازی را در مکان های مختلف جنگل های متراکم گرفته تا شهرهای یخ زده اجرا می‌کنید.

پابجی موبایل جهت پیشرفت سریع‌تر و دریافت اسکین های زیبا، خرید یوسی پابجی را برای کاربران خود فراهم کرده است.  وسایل نقلیه بسیار زیاد و تجهیزات نظامی پیشرفت های در اختیار شما قرار خواهد گرفت اما نکته ای که می‌تواند باعث پیشرفت شما شود داشتن استراتژی و تاکتیک و خاص است. در رقابت ها و رویداد های روزانه و ماهیانه شرکت کنید و سطح خود را ارتقا دهید.فراموش نکنید که شما به‌عنوان یک سرباز در بازی پابجی موبایل همانند یک گرگ تنها هستید. 

موجو شاپ

بازی فری فایر (Free fire) 

گیم پلی محبوب فری فایر Free fire توسط استودیوی بازی‌سازی معروف GARENA INTERNATIONAL I PRIVATE LIMITED طراحی شده و تا به امروز چیزی بالغ بر بیش از پانصد میلیون نفر طرفدار در سراسر جهان پدا کرده است، که تمامی دستگاه‌های اندرویدی که دارای اندروید 4.0.3 به بالا هستند می‌توانند آن را اجرا کنند.

یک تجربه هیجان انگیز شرکت در نبرد های گروهی و تلاش برای بقا در انتظار شما است. در بازی فری فایر در هر ۱۰ دقیقه شما در جزیره ای دور افتاده در برابر دیگر کاربران در سراسر جهان قرار می گیرید و باید برای زنده ماندن تلاش کنید.

شما در یک جزیره فرود می آیید و باید سعی کنید تمامی آیتم های لازم را که برای زنده ماندن لازم است کشف کنید، در چمنزارها و سنگر ها مخفی شوید و سعی کنید هرچه سریع‌تر خود را به نقطه امن برسانید و داشته های دیگر کاربران را غارت کنید. استفاده درست و به موقع از سلاح ها را فراموش نکنید!

در هر ۱۰ دقیقه یک بازمانده جدید به بازی اضافه خواهد شد ,  و این می‌تواند برای شما یک تهدید جدی بحساب بیاید، به‌صورت تیمی بازی را اجرا کنید و با هم‌تیمی‌های خود گفتگوی صوتی داشته باشید دوستان خود را به سمت پیروزی سوق دهید تا آخرین تیمی باشید که در راس رقابت‌های گروهی قرار می‌گیرد.

داشته های خود را مدیریت کنید تا بتوانید در رقابت‌های گروهی سلاح‌های قدرتمندی را خریداری کنید ،برای داشتن این سلاح ها و قدرتمند شدن نیازمند خرید الماس فری فایر هستید. همه‌چیز به داشته ها و استراتژی شما در طول اجرای بازی بستگی دارد اگر می‌خواهید زنده بمانید باید از هوش و ذکاوت خود استفاده کنید. بسیار فوق‌العاده که به کاربران یک تجربه اجرای بازی واقع گرایانه را میدهد و تأثیر بسیار زیادی روی جذابیت بازی فری فایر داشته است. اجرای فری فایر می‌تواند باعث جاودانه شدن نام شما در بین کاربران این بازی شود.

تیم موجو شاپ به ادرس mojoshop.ir در تلاش است که با ارائه بهترین خدمات، رضایت خاطر کاربران گرامی را کسب کرده و تحویل سفارشات در سریع‌ترین زمان ممکن و بهترین قیمت انجام شود. در موجو شاپ امکان خرید جم بازی، سکه بازی، الماس بازی، یوسی بازی، سی پی بازی و ایونت بازی‌های بسیاری پشتیبانی می‌شوند. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع