حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

فروش Redmi Note 9 Pro Max از 12 می در هند آغاز می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت ردمی دو گوشی Note 9 Pro و Note 9 Pro Max را در ماه مارس به بازار هند روانه کرد. سری Note 9 Pro از 17 مارس در این کشور عرضه شد اما فروش نسخه Max به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.

حال این شرکت چینی اعلام کرد فروش نسخه Pro Max نیز در تاریخ 12 می از طریق سایت Mi.com برای کشور هند آغاز می‌شود.

این تصمیم پیرو کاهش محدودیت‌های رفت‌وآمد در کشور هند گرفته شده است. دولت هند به شرکت‌های تجارت الکترونیکی اجازه داده تا کالاهای غیرضروری را در مناطقی که به عنوان مناطق نارنجی و سبز مشخص شده‌اند، تحویل دهند.

Redmi Note 9 Pro MaxRedmi Note 9 Pro Max در سه نسخه 6/64 گیگابایتی با قیمت 220 دلار، 6/128 گیگابایتی با قیمت 240 دلار و 8/128 گیگابایتی با قیمت 265 دلار فروخته خواهد شد. این گوشی در زمان رونمایی قیمت کمتری داشت اما به دلیل افزایش مالیات کالا و خدمات (GST) در ماه گذشته، قیمت آن افزایش پیدا کرد.

این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 720G و رابط کاربری MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 پشتیبانی می‌کند. نمایشگر آن 6.67 اینچی +FullHD بوده و یک سوراخ پانچ در مرکز صفحه برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی اختصاص داده شده است.

پشت گوشی نیز چهار دوریین شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید، ماکرو 5 مگاپیکسلی و حسگر عمق 2 مگاپیکسلی دارد.

Redmi Note 9 Pro Max دارای حسگر اثر انگشت بوده و یک باتری 5020 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی در آن استفاده شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع