ریلمی پردازنده هلیو G80 گوشی Narzo 10 را تایید کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوشی Narzo 10 ریلمی روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت (۱۱ می) معرفی می‌شود و حالا ریلمی تایید کرده که پردازنده این گوشی از نوع G80 هلیو خواهد بود. ریلمی مشخصات Narzo 10 را به صورت کامل منتشر نکرده، اما پیش از این تایید کرده که این گوشی دارای دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسل، صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی با ناچ قطره‌ای، سنسور تشخیص اثر انگشت و باتری ۵۰۰۰mAh می‌باشد.

شایعه شده که Narzo 10 همان ریلمی ۶i می‌باشد و اگر این موضوع صحت داشته باشد صفحه نمایشگر دارای کیفیت +HD می‌باشد و علاوه بر این دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل و در کنار سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، ریلمی از سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق برای دوربین پشتی استفاده کرده است.

این گوشی از رابط کاربری ریلمی UI مبتنی بر اندروید ۱۰ بهره می‌برد و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین ریلمی از گوشی Narzo 10A نیز در روز دوشنبه رونمایی خواهد کرد و این گوشی مجهز به دوربین سه‌گانه خواهد بود. این گوشی به نوعی مانند ریلمی C3 می‌باشد که مجهز به پردازنده G70 هلیو، نمایشگر ۶٫۵ اینچی و دوربین سه‌گانه می‌باشد. دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌باشد و دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسل می‌باشد. باتری گوشی ۵۰۰۰mAh با پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات می‌باشد.

به‌زودی مشخصات کامل، زمان عرضه و قیمت دقیق محصولات جدید ریلمی مشخص خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع