حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ریلمی تاییدیه عرضه در بازار را دریافت می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

بعد از موفقیت باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که در گوشی هوشمند ریلمی ۶i به کار گرفته شده بود، ظاهرا این شرکت چینی اکنون تصمیم گرفته است که از مقدار مذکور نیز بالاتر برود. اخیرا پرونده‌ای برای صدور گواهینامه TUV برای یک باتری خاص با مدل BLP793 آشکار شده است که در ظاهر ظرفیت اصلی این باتری‌ها ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است،اما اگر بخواهیم به طور دقیق بیان کنیم، ظرفیت آن‌ها ۵۸۶۰ میلی‎‌آمپر ساعت خواهد بود.

اما سوال مهم اینجاست که این باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ریلمی در کدام گوشی جدید این شرکت قرار خواهد گرفت. حدس‌های بسیاری بیش از پیش، در این مرحله زده شده است. اگر از برخی امکانات بگذریم، گوشی هوشمند Narzo 10 احتمالا به عنوان گوشی بعدی‌ای است که به چنین باتری مجهز خواهد شد. گوشی Narzo 10 احتمالا یک ریلمی ۶i جدید خواهد بود، در حالی که تلفن هوشمند Narzo 10A یک مدل با سیستم دوربین سه‌گانه از ریلمی C3 است. تلفن‌های مذکور، در ابتدا دارای باتری‌های ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بودند.

تاییدیه باتری

 

همانطور که می‌دانیم، حداقل یک گوشی ریلمی X3 در راه است که دوربینی با بزرگنمایی قابل‌توجه ۶۰ برابری را ارائه خواهد داد. همچنین شایعه شده است که گوشی سوپرزوم X3، باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در کنار دوربین ۶ برابر پریسکوپی در خود جای می‌دهد. همچنین درباره گوشی X3 Pro ادعا می‌شود که یک اسپندارگون ۸۶۵ به اندازه یک پرچم‌دار مناسب را خواهد داشت. ولی احتمالا این گوشی نامزد احتمالی برای استفاده بیشتر از این باتری عظیم نیست. شاید یک نسخه پایه بالقوه ریلمی X3 باشد؟ گوشی ریلمی U2 نیز مورد بحث است.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع