استیکر جدید اینستاگرام برای پشتیبانی از کسب‌وکارهای کوچک و نوپا

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شبکه اجتماعی اینستاگرام پس از ارائه استیکرهای اختصاصی با موضوع در خانه ماندن و تشکر از کادر درمانی مبارزه با ویروس کرونا، اکنون با ارائه استیکر پشتیبانی از مشاغل کوچک (Support Small Business)، سعی کرده تا از کسب‌وکارهای کوچک و نوپا که در شرایط کرونایی حال و روز خوبی ندارند، حمایت کرده باشد.

کسب‌وکارها در طول بحران COVID-19 با چالش‌های گسترده‌ای روبه‌رو هستند و حمایت از آن‌ها برای کمک به کارآفرینان، جامعه و اقتصاد بسیار مهم است. در همین راستا شبکه اجتماعی اینستاگرام سعی کرده تا با روش‌های جدید، کسب‌وکارهای مختلف را به افراد معرفی کند.

این کار با استفاده از استیکر جدید «پشتیبانی از مشاغل کوچک»، کاربران می‌توانند با اشتراک‌گذاشتن یک استوری، از کسب‌وکارهای کوچک حمایت کنند. در این استیکر کاربران می‌توانند صفحه اینستاگرامی آن کسب‌وکار را ذکر کندد تا پیش‌نمایشی از پست‌ها و محصولات آن برای دیگران نشان داده شود.

همچنین استوری‌هایی که از استیکر جدید اینستاگرام استفاده شده باشند به تمام فالور‌های کاربر نشان داده می‌شود.

Support Small Businessاستیکر Support Small Business می‌تواند به مشاغل کمک کند تا مشتریان جدید جذب کرده یا با مشتریان قدیمی خود ارتباط داشته باشند. همچنین صاحبان کسب‌وکار که پیج آن‌ها توسط کاربران حمایت شده، می‌توانند آن استوری را در صفحه خود بازنشر داده و حتی با کاربر چت داشته باشند.

از آن‌جایی که ویروس کرونا سبک زندگی افراد را تغییر داده، به‌روز ماندن بسیار اهمیت پیدا کرده است. در همین خصوص اینستاگرام بخش جدیدی را به اکانت‌های بیزینسی اضافه کرده تا به صاحبان کسب‌وکارها کمک کند از آخرین ابزارها و منابع یاری دهنده در این مدت مطلع شوند. 

شما از استیکر جدید اینستاگرام برای حمایت و کمک از کدام کسب‌وکار کوچک و نوپا استفاده می‌کنید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع