حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی P40 لایت ۵G هواوی بزودی در اروپا عرضه خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوشی هواوی P40 لایت ۵G بزودی به خانواده P40 ملحق خواهد شد و به نوعی همان نسخه اروپایی نوا ۷SE می‌باشد. این گوشی دارای پردازنده Kirin 820 5G می‌باشد که هسته‌های آن دو برابر هسته‌های Cortex-A76 و پردازنده گرافیکی Mali-G57 عملکرد بهتری نسبت به مدل G52 دارد. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل با قابلیت ضبط ویدیو ۴K می‌باشد. برخلاف پنل اولد گوشی P40 هواوی در این گوشی از پنل ۶٫۵ اینچی IPS با وضوح +۱۰۸۰p استفاده کرده است.

این گوشی احتمالا در اکثر اروپا در دسترس خواهد بود زیرا علاوه بر فروشگاه فرانسه در صفحه رسمی خدمات هواوی ایتالیا نیز به آن اشاره شده و خبر اشتراک ۳ ماهه هواوی موزیک برای خریداران این گوشی را منتشر کرده است. ضمن اینکه باید توجه داشته باشید که این گوشی فاقد خدمات سرویس‌دهی گوگل می‌باشد. در مورد قیمت P40 لایت ۵G اطلاعاتی منتشر نشده است، اما با توجه به قیمت اولیه ۴۳۰ یورویی P40 لایت LTE و سپس افت آن تا ۲۷۰ یورو، این گوشی نیز احتمالا قیمتی کمتر از ۵۰۰ یورو خواهد داشت. نسخه معمولی P40 هم‌اکنون ۶۵۰ یورو قیمت دارد در حالی که در زمان عرضه قیمتی ۸۳۰ یورویی داشت.

در هر صورت P40 لایت ۵G بزودی معرفی و مشخصات و قیمت آن نیز مشخص خواهد شد و دوست‌داران آن می‌توانند یکی از سه رنگ Space Silver، Crush Green یا Midnight Black را انتخاب و خریداری کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع