ریزر میلیون‌ها ماسک تنفسی رایگان در سنگاپور اهدا می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت ریزر که در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتر فعالیت دارد در اقدامی جالب، دستگاه‌های فروش خودکاری را در شهرهای سنگاپور نصب کرده که ماسک‌های تنفسی را به‌صورت کاملا رایگان در اختیار شهروندان سنگاپوری قرار می‌دهند.

مقامات شرکت ریزر می‌گویند تا ۱ ژوئن (۱۲ خرداد) ۲۰ دستگاه فروش خودکار در مناطق پرتردد تجاری نصب می‌شود. گویا چنین اقدامی در راستای تصمیم دولت سنگاپور بوده است که در تاریخ ذکرشده، محدودیت‌ها برداشته می‌شود و کسب و کارها می‌توانند به فعالیت خود مانند گذشته ادامه دهند.

ریزر در همکاری با شرکت سانینگ‌دیل تک موفق به تولید ماسک‌های تنفسی شده است و گویا به‌زودی ظرفیت تولید ماسک‌های تنفسی را به ۱۰ میلیون واحد در ماه مه‌رساند. مقامات ریزر اعلام کردند که این شرکت از ماه آوریل شروع به تولید ماسک‌های تنفسی در سنگاپور کرده است تا کمکی به شهروندان سنگاپوری در جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا کند.

در ادامه بخوانید:

دولت سنگاپور ماه گذشته میلادی از مردم این کشور خواست که بیرون از خانه، ماسک تنفسی بزنند و همچنین ماسک‌هایی با قابلیت مصرف مجدد را میان شهروندان توزیع کرد. با این حال، مصرف ماسک‌ها به قدری بوده که مقامات سنگاپور را به چالش کشیده است. در این بین، شرکت‌ها و کارخانه‌های سنگاپوری نیز به کمک دولت شتافته‌اند و با تولید ماسک‌های تنفسی به پیشگیری از گسترش بیماری کرونا کمک می‌کنند. مین‌لیانگ تن، مدیرعامل ریزر، در پاسخ به رسانه‌ها گفت:

ریزر به حمایت از سنگاپور ادامه می‌دهد تا مردم سنگاپور به‌عنوان یک ملت در تأمین ماسک‌های تنفسی خودکفا باشند.

در حال حاضر گفته می‌شود که ریزر ۵ میلیون ماسک تنفسی را به‌صورت کاملا رایگان در میان مردم کشور سنگاپور توزیع خواهد کرد.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع