هواوی از هدفون‌های FreeBud 3 رونمایی کرد؛ تراشه Kirin A1 و باکس کاملا گرد!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هواوی سرانجام هدفون های FreeBud 3 برای بازار هند رونمایی کرد. پیش از این قرار بود این هدفون‌ها در ماه مارس رونمایی شود اما این اتفاق نیافتاد. این هدفون از 20 می به طور انحصاری در آمازون هند به فروش می رسد.

این هدفون جدید از طراحی جدیدی برخوردار است که توسط هواوی با عنوان «Dolphin Bionic» نام برده شده است. در طراحی آن از طرح حفره‌های گوشی دلفین الگو گرفته شده است. باکس نگهداری آن نیز مجدد طراحی شده دارای ظاهری کاملا گرد و سطحی براق است.

این هدفون از تراشه جدید Kirin A1 بهره می‌برد که گفته می‌شود مصرف شارژ کمی دارد؛ زیرا گوشواره‌های آن از یک کانال بلوتوث دوقلوی ایزوکرون استفاده می‌کنند.

هواوی FreeBud 3هواوی از Freebuds 3 به عنوان اولین هدفون جهان با قابلیت کاهش نویز و سروصدا تا 15 دسی بل نام می‌برد. هر کدام از بادزها دارای دکمه قطع و وصل مکالمه هستند. تاخیر ارتباطی آن 190 میلی‌ثانیه بوده که آن را مناسب بازی می‌کند و همچنین با استفاده از اپلیکیشن آن، می‌توان قابلیت حذف صداها را تنظیم کرد.

Freebud 3 دارای باتری 4 ساعته است که می تواند با مدت زمان شارژ آن تا 20 ساعت افزایش یابد. گفته می شود این هدفون از شارژ سریع و بی سیم پشتیبانی می‌کند. قیمت بادز جدید هواوی 172 پوند است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع