حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ریلمی از ۸ محصول جدید رونمایی خواهد کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت ریلمی به تازگی از دو گوشی هوشمند سری جدید نارزو با نام‌های نارزو ۱۰ و نارزو ۱۰A رونمایی کرده است. اکنون این شرکت قصد دارد از هشت محصول جدید در تاریخ پنجم خردادماه (۲۵ ماه مه ۲۰۲۰) در کشور چین رونمایی کند. این رویداد، در ساعت ۲ بعد‌از‌ظهر ۲۵ می به وقت محلی (۶ صبح به وقت جهانی) به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

ریلمی به صراحت ذکر نکرده است که دقیقا در ۲۵ ماه مه از چه چیزی رونمایی خواهد کرد؛ اما پوستری که توسط سازنده این گوشی چینی در ویبو به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد که شامل یک تلفن هوشمند، یک پاوربانک و یک هدفون بی‌سیم خواهد بود.

این متن چینی که با رنگ سفید در تصویر زیر نوشته شده است این چنین ترجمه شده است:  ابعاد نقض شده شهامت بازی کردن پیدا می‌کنند. این جمله می‌تواند به این نکته اشاره داشته باشد که این گوشی هوشمند، گوشی مناسب بازی است.

در یک پست جداگانه، ریلمی اولین مدیر خانم محصولات دو بعدی خود را معرفی کرد که مجموعه‌ای از زیبایی و خرد (ترجمه شده از دستگاه چینی) است. همچنین می‌توانید او را با هدفون‌های بی‌سیم دور گردنی مشاهده کنید؛ که احتمالا ریلمی بادز وایرلس پرو با درگاه USB-C است. او همچنین یک گوشی هوشمند جدید ریمی را نیز در دست دارد.

این تلفن هوشمند همانند گوشی‌های ریلمی VP و CMO Xu Qi Chase است. همچنین Chase تأیید کرده است که در تاریخ ۲۵ ماه مه وارد کشور خواهد شد و می‌گوید این کد با نام Blade Runner است. یک مشاور معتبر چینی ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند با نام ریلمی X50 Pro Player (ترجمه شده از زبان چینی) شناخته می‌شود، این بدین معنی است که می‌تواند اولین گوشی هوشمند مناسب بازی این شرکت باشد.

اخیرا درباره ریلمی ایکس ۳، ایکس ۳ سوپرزوم و ریلمی تی‌وی شنیده‌ایم و ممکن است این موارد را در تاریخ ۲۵ ماه مه به صورت رسمی ببینیم. براساس گزارش، ریلمی قصد دارد تا پایان این ماه نخستین ساعت هوشمند و تلویزیون هوشمند خود را در کشور هند راه‌اندازی کند.

زمان رسمی برای عرضه ساعت هوشمند ریلمی اعلام نشده است، اما در ماه فوریه نیز این شرکت تأیید کرده است که تلویزیون هوشمند خود را در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ عرضه خواهد کرد. با این حال، ابتدا وارد کشور هند خواهد شد، بنابراین اگر ریلمی قصد داشته باشد تلویزیون هوشمند خود را در تاریخ ۲۵ ماه مه در چین عرضه کند، ما آن را اولین بار در کشور هند خواهیم دید.

مدیر‌عامل هندی شرکت ریلمی، مادهاو شث (Madhav Sheth) نیز هفته گذشته، ایکس ۳ سوپرزوم را با بزرگنمایی ۶۰ برابری معرفی کرد، این به این معنی است که پرده‌برداری از آن خیلی هم دور نیست. هنوز بیش از یک هفته به رویداد ۲۵ مه باقی مانده است و احتمالا در روزهای آینده اخبار بیشتری درمورد محصولاتی که ریلمی عرضه خواهد کرد، خواهیم شنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع