حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

لپ‌تاپ و تلویزیون جدید آنر ۲۹ اردیبهشت رونمایی می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

آنر برای جبران افت فروش گوشی‌های هوشمند خود در خارج از چین تلاش می‌کند با تولید محصولات دیگر نظیر لپ‌تاپ، دستبند سلامتی، ساعت هوشمند، هندزفری و… جان تازه‌ای به برند خود ببخشد. اکنون اخباری منتشرشده که این شرکت چینی قصد دارد محصولات جدید دیگری را با معرفی در همایش آنلاین آنر در ۲۹ اردیبهشت به نمونه‌کارهای خود اضافه کند. یکی از مهم‌ترین محصولات جدید آنر که مرتبط با سبک‌ زندگی است، تلویزیون Honor Vision Pro خواهد بود.

محصول جدید آنر بخشی از استراتژی جهانی 1+8+N این شرکت است که هدفش قراردادن شرکت در جایگاه تأثیرگذارترین تولیدکننده‌ی ابزار دنیای اینترنت اشیاء تعریف و آغاز عملیات اجرایی این استراتژی با همایش آنلاین آنر مصادف شده است.

در ادامه بخوانید:

همراه‌با تلویزیون Vision Pro، لپ‌تاپ آنر با عنوان Honor MagicBook Pro معرفی می‌شود. این لپ‌تاپ بسیار قدرتمند‌تر از MagicBook 14 و MagicBook 15.6 خواهد بود؛ البته این مدل‌ها به‌خودی‌خود هنوز حرفی برای گفتن دارند. پیش‌بینی می‌شود لپ‌تاپ جدید مدل بازطراحی‌شده‌ای از Huawei MateBook X Pro باشد با تراشه‌ی اینتل Core i7-10510U و گرافیک انویدیا GeForce MX250 دو گیگابایت است.

برای تماشای همایش معرفی محصول آنلاین شرکت آنر می‌توانید از این لینک استفاده کنید: تماشای آنلاین

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع