مشخصات دوربین آنر X10 و X10 پرو فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

برند آنر (زیر برند شرکت هواوی) قرار است هفته آینده از گوشی آنر X10 5G رونمایی کند، اما بسیاری از مشخصات این گوشی هوشمند پیش‌تر در دسترس کاربران قرار گرفته است. بر اساس تنظیم‌کننده چینی، آنر X10 قرار است از یک پردازنده octa-core Kirin 820 5G با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۰ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی که ممکن است با نسخه‌های مختلفی با مشخصات پایین‌تر مانند ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

اکنون، به لطف افشاگری مشخصات این گوشی توسط سایت چینی ویبو، نه تنها در حال حاضر اطمینان داریم که این دو گوشی‌ آنر X10 و آنر X10 Pro از پردازنده Kirin 820 پشتیبانی خواهند کرد، بلکه مشخصات دوربین این دو دستگاه را نیز در اختیار داریم.

گوشی آنر X10 دارای نرخ تازه‌سازی نمایشگر ۶۰ هرتزی، دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، همراه با دوربین فوق‌ عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو است.

گوشی آنر X10 Pro نیز قرار است دارای نرخ تازه‌سازی نمایشگر ۹۰ هرتزی باشد؛ این گوشی هوشمند مانند گوشی آنر X10 مجددا از یک دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی و همچنین فوق‌ عریض ۸ مگاپیکسلی است، اما علاوه بر این شامل یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سوپرزوم نیز خواهد بود. آنر X10 Pro همچنین از تثبیت‌کننده نوری تصویر (OIS) پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات مشترکی در بین هر دو دستگاه وجود دارد که از جمله می‌توان به نمایشگر ال‌سی‌دی ۶٫۶۳ اینچی، باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۲٫۵ واتی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد. همانطور که بالا ذکر شد، در داخل هردو گوشی نیز، قرار است تراشه Kirin 820 5G با پردازنده گرافیکی Mali G57 و سی‌پی‌یو ۳٫۳۶ گیگاهرتزی به کار برود. انتظار می‌رود این دو مدل آنر X10 هفته آینده، ۳۱ اردیبهشت ماه (۲۰ ماه می) به طور رسمی معرفی شوند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع