حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

بهینه سازی هدفون‌‌های سرفیس با کیفیت صدای بهتر و عمر باتری بیشتر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
مایکروسافت هدفون سرفیس 2 را باقابلیت‌هایی نظیر کیفیت صدای بهتر و عمر باتری بیشتر به قیمت 249 دلار به بازار عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از engadget، تلاش اولیه مایکروسافت برای ساخت هدفون‌های مجهز به قابلیت لغو سروصدای محیط موفقیت‌آمیز بود. بااین‌حال قیمت 350 دلاری هدفون‌های این شرکت که با نام سرفیس عرضه شدند موجب شد که سایر رقبای بازار نظیر هدفون WH-1000XM3 سونی بتوانند موفقیت بیشتری به دست بیاورند.
 
به‌این‌ترتیب مایکروسافت این بار تصمیم گرفته است نسل دوم هدفون‌های سرفیس خود را با کیفیت صدای بهتر و قابلیت لغو سروصدای مجهزتر و عمر باتری بیشتر تنها با قیمت 249 دلار به فروش برساند. همچنین قیمت عرضه ابتدایی ایربادهای سرفیس نیز 50 دلار کمتر شده و به 199 می‌رسد.
 
البته طراحی هدفون‌های سرفیس 2 نسبت به نسل گذشته چندان تغییر نکرده است. ایرپدهای این هدفون هنوز با همان فوم نرم عرضه‌شده‌اند و قسمت بالایی این محصول را پارچه‌ای خاص پوشانده است که راحتی خاصی به سر کاربر می‌دهد. این هدفون این بار با رنگ جدیدی به نام مشکی مات عرضه شده است و همچنین سری‌های این هدفون قابلیت چرخش 180 درجه‌ای دارند.
 
 
 
دکمه‌های منحصربه‌فرد تنظیم صدای سری اول هدفون‌های سرفیس در این هدفون نیز تکرار شده است و لغو سروصدای محیط اطراف نیز در 13 سطح قابل‌کنترل است. به نظر می‌رسد که به کار بردن این دکمه‌ها در این هدفون تنها برای فریب و جذب مخاطب بوده است اما مطمئنا از دکمه‌های تاچ بسیار حساس اغلب هدفون‌ها بهتر است.
 
این کمپانی اعلام کرده است که کیفیت صدا و قابلیت لغو سروصدای محیط در سرفیس 2 نسبت به مدل قبلی بهتر شده است اما اشاره دقیقی به‌جزئیات مشخصات دیگر این هدفون نکرده است. سری‌های این هدفون از بلندگوهای 40 میلی‌متری « Free Edge » و میکروفون پیشرفته‌ای برای ارائه صداهای واضح در زمان تماس‌های صوتی و تصویری ساخته شده است.
 
انتظار می‌رود که باتری سرفیس 2 بتواند با هر بار شارژ و البته روشن بودن قابلیت لغو سروصدای محیط تا 20 ساعت دوام بیاورد. باتری سرفیس نسل قبل در صورت روشن بودن دستیار کورتانا و ANC تنها 15 ساعت دوام می‌آورد. به‌این‌ترتیب این هدفون در این زمینه نسبت به نسل قبلی‌اش پیشرفت چشم‌گیری را تجربه کرده اما هنوز به‌پای باتری فوق قوی سونی 1000XM3 نرسیده است.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع