کیبورد سوییفت کی به Microsoft SwiftKey تغییرنام می‌دهد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

بنابر اعلام گزارش‌های جدید، مایکروسافت می‌خواهد با اعمال تغییر در نام صفحه‌کلید سوئیفت‌کی در اندروید، آن را به Microsoft SwiftKey Keyboard تغییر دهد. این خبر را نخستین‌بار رسانه‌ی اندرویدپلیس منتشر کرده است. به‌نوشته‌ی این رسانه، مایکروسافت در سکوت خبری و ازطریق فایل توضیحات مربوط به نسخه‌ی بتای جدید سوئیفت‌کی برای اندروید، تغییر نام این اپلیکیشن را تأیید کرده است. 

در‌حال‌حاضر، سوئیفت‌کی با همان نام همیشگی در گوگل‌پلی استور دیده می‌شود؛ بااین‌حال، کسانی که نسخه‌ی بتای ۷/۵/۵/۱۵ آن را روی دستگاهشان دانلود کرده باشند، متوجه تغییرنام آن به «مایکروسافت سوئیفت‌کی کیبورد» شده‌اند. تغییرنام سوئیفت‌کی در منو اصلی گوشی، بخش تنظیمات اپلیکیشن، دکمه‌ی اسپیس صفحه‌کلید و جاهای دیگر به‌چشم می‌خورد. نسخه‌ی بتای جدید سوئیفت‌کی افزون‌بر تغییر نام اپلیکیشن، پشتیبانی از نسخه‌ی ۱۲ ایموجی‌ها را فراهم می‌کند. در این نسخه، ایموجی چند غذا، چند حیوان، بازوی رباتیک، سگ‌ راهنما، سمعک و… دیده می‌شود.

مایکروسافت سوییفت کی کیبورد / Microsoft SwiftKey Keyboard

در بخش توضیحات مربوط به بتای جدید سوئیفت‌کی آمده است:

سوئیفت‌کی از‌این‌پس با نامی جدید شناخته می‌شود: Microsoft SwiftKey Keyboard. نگران نباشید، مایکروسافت سوئیفت‌کی کیبورد قرار است همان صفحه‌کلیدی باشد که مدت‌ها است می‌شناسید و به آن علاقه دارید. در بتای جدید پشتیبانی از نسخه‌ی ۱۲ ایموجی‌ها را اضافه کرده‌ایم که شامل مجموعه‌ای از ایموجی‌های جدید است. از بین ایموجی‌های جدید می‌توانیم به فلامینگو، سمور دریایی، سگ راهنما، تنبل، قلب سفید و… اشاره کنیم. به‌منظور دستیابی به این ایموجی‌های جدید، می‌توانید پنل ایموجی‌های سوئیفت‌کی را بازکنید. توجه کنید که برای دیدن این ایموجی‌ها به دستگاهی نیاز دارید که از سیستم‌عامل اندروید ۱۰ یا نسخه‌های بعدی استفاده کند.

بدین‌ترتیب کاربران اندروید ۱۰ و نسخه‌های آینده‌ی این سیستم‌عامل می‌توانند ازطریق دانلود مایکروسافت سوئیفت‌کی کیبورد در گوگل‌پلی، به جدیدترین ایموجی‌ها دسترسی پیدا کنند. ناگفته نماند مایکروسافت هنوز نام نسخه‌ی iOS سوئیفت‌کی را تغییر نداده است؛ بااین‌حال انتظار داریم این اتفاق در آیند‌ه‌ای نزدیک رخ دهد.

دیدگاه شما کاربران تک تایمز درباره‌ی این موضوع؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع