خرید آنلاین موبایل و لپ تاپ در کالاوما

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کالاوما با بیش از دو سال تجربه درزمینه‌ی فروش کالا به‌همراه همراهان همیشگی خود و پایبندی به اصل رضایت مشتری توانسته است جایگاه مناسبی در بازار خرده‌فروشی آنلاین کشور به‌دست آورد. زمانی‌که وارد کالاوما می‌شوید، هرآنچه می‌بینید کالاهای اصل با ضمانت هفت روز تعویض بی‌قید‌و‌شرط کالاوما است (گارانتی هفت‌روزه‌ی فارغ از گارانتی اصلی کالا‌). کالاها در کالاوما در بیش از ۴۰۰ دسته‌ی کالایی قرار دارد که هرروز بر تنوع آن‌ها اضافه می‌شود.

تمامی دسته‌بندی‌ها شامل برندهای معتبر ایران و جهان هستند که به‌صورت اورجینال ارائه می‌شوند و تضمین بهترین قیمت و ارسال رایگان سفارش‌های بیش از ۱۰۰ هزار تومان به سراسر ایران را نیز به خدمات کالاوما اضافه کنید. تمام موارد گفته‌شده، تنها برای رضایت شما است.

کالاوما

خرید لپ‌تاپ

این روزها که قیمت لپ‌تاپ عادی با قیمت خودرویی عادی در سال‌های نه‌چندان دور برابری می‌کند، لزوم توجه به همه‌ی جوانب فنی و ظاهری و اقتصادی موقع خرید لپ‌تاپ از اهمیت خیلی بیشتری برخوردار است. تنوع پیکربندی در انواع و اقسام لپ‌تاپ‌ها، باعث می‌شود هریک برای کاربرد خاصی مناسب باشند. لپ‌تاپ‌های مالتی‌مدیا، لپ‌تاپ‌های اداری، لپ‌تاپ‌های گیمینگ، لپ‌تاپ‌های مهندسی و…، هریک خصوصیات منحصر‌به‌فردی دارند که آن را از سایرین متمایز می‌کند. بنابراین، اگر معیارهای خود را از قبل مشخص نکرده باشید، قطعا موقع خرید لپ‌تاپ دچار مشکل خواهید شد و نمی‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

موقع خرید لپ‌تاپ باید به چه نکاتی توجه کرد؟

شاید اولین چیزی که در زمان انتخاب لپ‌تاپ دلخواه موردتوجه قرار بگیرد، هزینه‌ی آن است؛ اما قیمت روز لپ‌تاپ به عوامل متعددی بستگی دارد که تصمیم‌گیری درباره‌ی هریک از آن‌ها می‌تواند تغییرات زیادی در بازه‌ی قیمتی لپ‌تاپ ایجاد کند. درادامه به بعضی از این موارد اشاره می‌کنیم.

  • اندازه‌ی لپ‌تاپ

اندازه‌ی صفحه‌نمایش لپ‌تاپ‌ها تنوع زیادی دارند؛ اما به‌صورت عمده بین ۱۳ تا ۱۷ اینچ هستند. ابتدا مشخص کنید لپ‌تاپ را برای چه محلی می‌خواهید. اگر قصد دارید مثل کامپیوتر رومیزی از آن استفاده کنید و قصد جا‌به‌جایی زیاد لپ‌تاپ را ندارید، لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی یا بزرگ‌تر برای شما مناسب هستند؛ اما اگر قرار است آن را همراه‌با خود به مکان‌های مختلف ببرید، روی لپ‌‌تاپ‌های ۱۵ اینچ به پایین هدف‌گذاری کنید.

  • قدرت پردازنده

قلب تپنده‌ی سیستم‌های کامپیوتری، پردازنده‌های آن‌ها هستند. اگر می‌خواهید کارهای معمولی و روزمره را با لپ‌تاپ انجام دهید، به انتخاب پردازنده‌های بسیار قدرتمند نیازی نخواهید داشت؛ اما اگر گیمر حرفه‌ای هستید یا کارهای طراحی گرافیک یا مهندسی انجام می‌دهید، در انتخاب پردازنده موقع خرید لپ ‌تاپ دقت کنید.

رم لپ‌تاپ ارتباط مستقیمی با سرعت سیستم شما دارد. هرچه رم شما بیشتر باشد، می‌توانید تعداد برنامه‌های بیشتری را هم‌زمان اجرا کنید و تجربه‌ی کاربری خوبی داشته باشید.

  • حافظه‌ی ذخیره‌سازی

امروزه برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی لپ‌تاپ‌ها از ترکیب SDD و هاردهای معمولی استفاده می‌شود. SSDها سرعت پردازش سریع‌تری دارند؛ اما ظرفیتشان کمتر است. به‌همین‌دلیل، ترکیب این دو با هم می‌تواند گزینه‌ی مناسبی موقع خرید لپ ‌تاپ باشد.

لپ‌تاپ‌ها یا پردازنده‌ی گرافیکی یکپارچه دارند یا پردازنده‌ی گرافیکی جداگانه. اگر استفاده‌ی گرافیکی شما از لپ‌تاپ زیاد است و آن را برای کارهایی مانند طراحی گرافیک یا بازی می‌خواهید، استفاده از پردازنده‌ی گرافیکی مجزا به شما پیشنهاد می‌شود.

  • نوع صفحه‌نمایش

صفحه‌نمایش مات، براق، رزولوشن تصویر، تکنولوژی ساخت، قابلیت تاچ اسکرین و… ازجمله معیارهایی است که موقع خرید لپ‌تاپ باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید.

همه‌ی حسن لپ‌تاپ به این است که می‌توانید بدون نیاز مداوم به برق شهری از آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید لپ‌تاپ را برای مدت‌های طولانی بیرون از منزل یا محل کار و در فضاهایی استفاده کنید که به برق دسترسی ندارید‌، حتما موقع انتخاب به ظرفیت باتری آن دقت کنید. برای مقایسه‌ی جزئی و دقیق همه‌ی قابلیت‌های لپ‌تاپ، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کالاوما مراجعه و علاوه‌بر اطلاع از قیمت روز لپ ‌تاپ، خرید مطمئنی را نیز تجربه کنید.

پیچ‌و‌خم‌های خرید گوشی موبایل

اگر می‌خواهید بدانید نقش گوشی موبایل در زندگی امروز تا چه اندازه مهم است، سعی کنید یک روز به‌طور‌کامل آن را کنار بگذارید و با هیچ وسوسه‌ای سمت آن نروید و کارهای روزانه را بدون کمک‌گرفتن از آن انجام دهید. قطعا در پایان روز متوجه خلأ بزرگی خواهید شد. بنابراین، می‌توان گفت نیاز به گوشی موبایل در زندگی امروزی تقریبا انکارناپذیر است. داشتن انتخاب صحیح موقع خرید موبایل به شما کمک می‌کند تا چند سال راحت باشید و به‌خوبی از گوشی موبایل خود استفاده کنید.

خرید موبایل مناسب

برای خرید گوشی هوشمند موبایل باید موارد متعددی را در نظر گرفت. درادامه، به‌صورت اجمالی به نکاتی اشاره می‌کنیم که پیش از خرید موبایل باید آن‌ها را در نظر بگیرید.

پیش از بررسی و مقایسه‌ی انواع گوشی‌های موبایل، بازه بودجه‌ای مدنظر خود را مشخص کنید و این پیش‌فرض را هم کنار بگذارید که برای داشتن گوشی با قابلیت‌های معقول باید خیلی هزینه کنید.

به‌طورکلی دو سیستم‌عامل عمده برای گوشی‌های موبایل وجود دارند: iOS و اندروید. iOS انحصارا متعلق به شرکت اپل است که در گوشی‌های آیفون از آن استفاده می‌شود و اندروید هم درواقع محبوب‌ترین سیستم‌عامل برای گوشی‌های هوشمند به‌حساب می‌آید.

  • طراحی و کیفیت ساخت

توجه به طراحی و کیفیت گوشی موبایلی که قصد دارید چند سالی به‌صورت مداوم از آن استفاده کنید، موضوع بسیار مهمی است. ابعاد گوشی و جنس بدنه و مقاومت آن در شرایط مختلف ازجمله عوامل تعیین‌کننده موقع خرید گوشی موبایل هستند.

نمایشگر که بخش عمده‌ی قاب جلویی گوشی موبایل را تشکیل می‌دهد، نقش بسزایی در انتخاب نهایی افراد موقع خرید موبایل ایفا می‌کند. توجه به تراکم پیکسلی و پنل و فناوری‌های مختلف و مقاومت صفحه‌نمایش ازجمله نکات مهم موقع انتخاب گوشی مدنظر است.

دوربین‌های گوشی‌های موبایل ازجمله مواردی هستند که روز‌به‌روز به کیفیت آن‌ها افزوده شده، تا جایی که امروزه دوربین خیلی از موبایل‌ها را می‌توان حتی با دوربین‌های حرفه‌ای مقایسه کرد. رزولوشن، ابعاد حسگر، لرزش‌گیر تصویر، قابلیت عکاسی HDR و موارد دیگر باید حین خرید گوشی موردتوجه قرار بگیرند.

  • پردازنده و رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی

پردازنده و مقدار رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی گوشی موبایل، نقشی تعیین‌کننده در عملکرد سخت‌افزاری گوشی و قابلیت اجرای هم‌زمان برنامه‌ها دارد. به‌طورمثال، اگر به بازی‌های موبایلی علاقه دارید و آن را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنید، باید گوشی موبایلی را انتخاب کنید که از این نظر بسیار قدرتمند باشد.

دوام باتری گوشی به‌عنوان ابزاری سیار، عامل مهمی در خرید گوشی موبایل به‌حساب می‎آید. شرکت‌های سازنده برای افزایش دوام باتری گوشی‌های خود از انواع باتری‌های لیتیوم‌یونی و لیتیوم‌پلیمری استفاده می‌کنند.

با درنظر‌گرفتن نکات ذکرشده، می‌توانید برای مشاهده‌ی قیمت روز موبایل و مقایسه و خرید اینترنتی گوشی موبایل به فروشگاه اینترنتی کالاوما مراجعه کنید و از خدمات پشتیبانی و گارانتی اصالت این فروشگاه اینترنتی هم بهره‌مند شوید.

کالاوما

خرید هوشمندانه لپ ‌تاپ و موبایل از کالاوما

خرید لپ‌تاپ و خرید موبایل با وجود گزینه‌های متعدد موجود در بازار و نوسانات قیمت، این روزها به یکی از کارهای حساس‌ تبدیل است. بعد از کسب اطلاعات لازم از منابع معتبر و مشورت با دوستان و آشنایانی که در این زمینه‌ها سررشته دارند، حالا نوبت انتخاب فروشگاه مطمئن برای خرید است. در سال‌های نه‌چندان دور، خرید کردن فقط به روش سنتی و با حضور در محل فروشگاه و ازطریق مشورت با فروشنده به‌صورت رودررو ممکن بود؛ اما حالا که اینترنت در همه‌ی ابعاد زندگی ما نفوذ کرده، روش‌های خرید نیز تغییر کرده‌اند و فروش آنلاین بیشتر و بیشتر موردتوجه کاربران اینترنتی قرار گرفته است. در فروشگاه‌های اینترنتی امکان مقایسه جزء‌به‌جزء کالا فراهم است و بدین‌صورت، می‌توانید کاملا بی‌طرفانه کالاهای مدنظر خود را از نظر فنی و قیمتی مقایسه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

کالاوما نیز تلاش می‌کند خدمات خرید اینترنتی را به‌شکلی بی‌نقص به کاربرانش ارائه دهد. با خرید از کالاوما در وهله‌ی اول، می‌توانید انتخابی آگاهانه داشته باشید و بعد با بهترین قیمت روز کالا مواجه و از پشتیبانی خوب سایت بهره‌مند شوید و درنهایت خیالتان از اصالت کالای انتخابی راحت باشد. برای خرید لپ ‌تاپ و موبایل و اطلاع از قیمت روز لپ‌تاپ و موبایل، به وب‌سایت کالاوما سر بزنید و محصولات متنوع را باهم مقایسه کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع