حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

معرفی بهترین هوم اسکرین های سفارشی برای اندروید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در این مطلب نگاهی به 3 مورد از بهترین هوم اسکرین های سفارشی برای اندروید می اندازیم که ظاهر زیبا و جذابی دارند.

امروزه دستگاه های مختلفی با شکل و اندازه های گوناگون وجود دارند که به سیستم عامل اندروید مجهز شده اند. گوشی های همراه، تبلت ها، محصولات پوشیدنی نظیر اسمارت واچ ها و حتی برخی خودروهای هوشمند، همه و همه از اندروید استفاده می کنند. ویژگی هایی همچون امکان سفارشی سازی و ماهیت منبع باز این سیستم نیز باعث شده تا کاربران علاقه بیشتری به آن پیدا کنند.

اپلیکیشن ها و MODهای بسیاری وجود دارند که امکان سفارشی سازی هوم اسکرین را ساده تر می کنند. به عنوان مثال اگر به دنبال یک برنامه خوب برای ساخت ویجت می گردید، KWDT یکی از بهترین گزینه های موجود برای انردوید است. هوم اسکرین هایی که در ادامه مشاهده می کنید با استفاده از همین اپلیکیشن طراحی شده اند. البته شما ممکن است برای طراحی، به اپلیکیشن ها، پوسته ها، وال پیپرها و تنظیمات دیگر نیز احتیاج پیدا کنید، از جمله:

لانچر Nova (یا لانچرهای شناخته شده دیگر)

  • Ornate KWGT Skin
  • Trident 3 KWGT Skin
  • LineX Icon Pack
  • WallsPy Wallpaper App
  • این مجموعه ها در لانچر Nova با اندازه 6×12 ساخته شده اند.

در اینجا باید خاطرنشان کنیم که برخی از موارد پولی هستند. با این حال می توان برنامه های مشابه با آن ها را به راحتی پیدا کرد. در ادامه نگاهی به 3 مورد از بهترین هوم اسکرین های سفارشی در هفته جاری (29 فروردین) می اندازیم.

Minimal Through Rocks

یک مجموعه مینیمالیستی با وال پیپر بسیار زیبا که ظاهر دل چسبی را به دستگاه شما می بخشد. برای ساخت این هوم اسکرین سفارشی از Widget66 موجود در اپلیکیشن Ornate KWGT، برای نوار جستجوی پایین صفحه از تم هالووینی Trident 3 و برای طراحی هر چهار آیکون واتس اپ، GCam Aoo، مرورگر کروم و تماس نیز از LinX Icon Pack استفاده شده است. وال پیپر را می توانید از اینجا دانلود کنید.

هوم اسکرین سفارشی Feel Space

یک مجموعه جذاب برای افرادی که رنگ های تیره را برای هوم اسکرین ترجیح می دهند. همانطور که مشاهده می کنید نوار جستجو و نمایش روز در قسمت بالا و آیکون ها در پایین صفحه قرار دارند. البته در سمت چپ نیز یک ویجت بسیار جالب تعبیه شده که اطلاعات مربوط به تاریخ، آب و هوا، زمان و میزان شارژ باتری در آن گنجانده شده است.

ویجت بالا از برنامه Trident 3 KWGT، ویجت سمت چپ از قسمت Fancy Side موجود در Trident 3، وال پیپر از برنامه WallsPy و آیکون ها از viral Icon Pack گرفته شده اند. برای دانلود نوار جستجو اینجا تک تایمز کنید.

هوم اسکرین سفارشی Sunrise in Forest

یک طراحی مینیمالیستی دیگر که اطلاعات مربوط به روز، آب و هوا، تاریخ و زمان را در قسمت بالا و نوار جستجو و آیکون ها را در پایین صفحه نشان می دهد. نوار جستجو و ویجت ها از Trident 3 KWGT، وال پیپر از WallsPy و آیکون ها از Viral Icon Pack گرفته شده اند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع