چرا نیمی از کارمندان فیسبوک در بخش نظارت محتوا به مشکلات روانی دچار می‌شوند؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گزارش های اخیر نشان می دهد که بیش از نیمی از کارمندان فیسبوک که در بخش بازبینی و نظارت محتوا کار می کنند پس از مدتی به مشکلات روانی دچار می شوند. اما علت این امر چیست؟

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، بسیاری از کارمندان بخش بازبینی فیسبوک درطول دوره کاری خود و حتی در دوره های آموزشی به حملات پانیک دچار می شوند. علت این امر نیز دیدن روزانه پست هایی با محتوای ممنوعه و آزار دهنده و حذف آنهاست. فیسبوک سیاست های خاصی را در مورد نظارت بر محتوا اجرایی کرده است. در این بین فشار زیادی بر ناطران محتوا وارد می شود تا عملکردی بی نقص را ارائه دهند. این موضوع باعث می شود تا ناظران بارها موارد مورد توطئه را بازربینی کنند. این امر باعث می شود تا برخی از آنها این موارد توطئه را بپذیرند. بطوریکه برخی از این ناظرین قبول کرده اند که زمین تخت است.

کیسی نیوتن یکی از روزنامه‌نگار‌های حوزه‌های فناوری در مقاله ای که در این مورد تهیه کرده است می نویسد: ناظران بخش فیسبوک با چالش های فراوانی روبرو هستند. حتی یکی از کارمندان این بخش در هنگام کار تنها با 42 سال سن دچار ایست قلبی  شده است. در چند وقت اخیر یکی از کارمندان نیز از فیسبوک به دلیل ناامن بودن محیط کار شکایت کرده است. این شکایت نیز مورد قبول واقع شده و فیسبوک مجبور به پردخت غرامت 52 میلیون دلاری شده است. پس از آن فیسبوک مجبور شد تا تدابیری در این زمینه بیندیشد. این شرکت نظارت بر محتوا را ساده تر کرده است. برای این کار محتوا بصورت سیاه و سفید نمایش داده میشود یا صدای آن قطع می شود. البته خطرات محتوای آزاردهنده با این کار از بین نخواهد رفت.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید، برای خواندن مطالب بیشتر به تکنا مراجعه کنید. نوشته %%POSTLINK%% اولین بار در %%BLOGLINK%% پدیدار شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع : پایگاه خبری تکنا