نمایش همزمان همه مخاطبان در تماس گروهی Google Meet

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – پلتفرم Google Meet ابزاری برای برقراری تماس‌های ویدیویی است که روی G Suit قرار دارد و در اختیار همه دارندگان حساب کاربری گوگل قرار دارد. در حالت پیش‌فرض در تماس‌های گروهی از طریق این پلتفرم، مخاطبانی که نسبت به سایر مخاطبان در تماس ویدئویی فعال‌تر هستند، روی صفحه نمایش داده می‌شوند.

تماس گروهی Google Meet

برای نمایش همزمان همه مخاطبان در یک صفحه مثل حالت grid در اپلیکیشن Zoom باید تغییراتی در تنظیمات این پلتفرم انجام داد.

برای تغییر در نحوه نمایش مخاطبان، ابتدا در پلتفرم Google Meet رو آیکونی که به شکل سه نقطه عمودی است و در گوشه سمت راست پایین قرار دارد تک تایمز کنید. از منوی باز شده گزینه Change Layout را انتخاب کنید.

پلتفرم Google Meetبه محض ورودی به این پنجره، می‌توانید چیدمان موردنظر خود را از بین چیدمان‌های نمایش داده شده انتخاب کنید. به محض انتخاب هرکدام از این چیدمان‌ها صفحه شما به همان حالت تغییر می‌کند. حالت پیش‌فرض روی چیدمان Auto تنظیم شده است.

اگر حالت Tiled را انتخاب کنید، حداکثر تعداد 16 نفر از مخاطبان شما روی صفحه نمایش داده می‌شوند. اگر با ماوس روی تصویر هر فرد اشاره کنید، روی صفحه اسم مخاطب نمایش داده می‌شود. در حالت Spotlight مخاطبی که در حال صحبت کردن است به صورت خودکار در کل صفحه نمایش داده می‌شود.

پلتفرم Google Meet  در حین گفتگو، هر زمانی که شما روی تصویر هر مخاطبی که می‌خواهید تک تایمز کنید، تصویر آن مخاطب کل صفحه نمایش شما را می‌گیرد. با استفاده از این چیدمان‌ها شما می‌توانید افرادی را که در حال صحبت کردن هستند به راحتی مشاهده کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع