حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مقایسه بهتر چیپست‌ها در صفحه جدید سایت آنتوتو

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سایت Antutu (آنتوتو) صفحه جدیدی را منتشر کرد که در آن به راحتی می‌توان عملکرد چیپست‌های آندروید را نسبت به هم سنجید. این صفحه موشکی را نشان می‌دهد که در حال اوج گرفتن است و هر چیپستی که به آن نزدیک‌تر باشد دارای قدرت بیشتری است. در حال حاضر بالاترین چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ می‌باشد.

فاصله بین چیپست‌ها در واقع به‌طور نسبی فاصله بین عملکرد آن‌ها را نشان می‌دهد و برای مثال، فاصله بین اسنپدراگون ۸۶۵ و اگزینوس ۹۹۰ را فاجعه‌آور توصیف می‌کند. در همین حال به نظر می‌رسد که چیپست دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس به رقبای گران‌قیمت خود نزدیک می‌شود.

البته باید یاد‌آور شد که رتبه‌بندی این جدول براساس جدول اصلی آنتوتو که عوامل دیگری از جمله صفحه نمایش، سرعت حافظه، نرخ نوسازی و … را بررسی می‌کند نیست. این جدول فقط به عملکرد CPU و GPU پرداخته و آن‌ها را رتبه‌بندی کرده است. برای دقت بیشتر امتیاز هر چیپست، این سایت به بررسی تمامی گوشی‌هایی که آن چیپست را استفاده می‌کنند پرداخته و امتیاز آن‌ها را حساب کرده است. به‌علاوه در این جدول جدید چیپست‌های گوشی‌های آیفون شرکت اپل نیز حضور ندارند که اگر بودند احتمالا به بالای جدول می‌رفتند.

شما می‌توانید این چارت را از اینجا ببینید. همچنین چارت پایین شِمایی از آن به شما نشان می‌دهد. این سایت علاوه‌بر این، بخش دیگری دارد که هوش مصنوعی و عملکرد چیپست‌ها را مقایسه می‌کند که آن را نیز می‌توانید از اینجا ببینید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع